We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limburg

Gewoon goed!

Gerben Weening,
    7-2-2019

Overzichtelijk park met veel te doen voor kinderen. We konden onze kinderen vrij laten spelen. Verder hebben ze binnen zwemmen en buiten zwemmen. Ook de animatie was leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Lies,
    3-1-2019

Heerlijk genoten in de mooie nieuwe blokhut waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Zeer gezellig ingericht, perfecte bedden en een prachtige douche en keuken. Vriendelijke eigenaren en een geweldig mooie omgeving. Bij Restaurant De Grens Is het heerlijk vertoeven!

Gereisd met partner in januari 2019

Gewoon een super camping

Ria Witte,
    16-12-2018

Wij komen hier al een aantal jaar een paar dagen met onze camper. Soms ook met vrienden. Altijd is alles goed geregeld hier. Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten in het restaurant, schoon sanitair. Als het sanitair niet schoon genoeg is, ligt dat aan de camping gasten zelf naar mijn idee. Ja, er vliegt af en toe een vliegtuig over en de animatie komt af en toe over de veldjes. So what. Je kunt vanaf de camping uren wandelen. Als iemand last van deze geluiden heeft, kunnen ze beter thuis blijven, als het daar stiller is. Wij hopen in ieder geval daar toch 1x per jaar weer naar toe te gaan. Met of zonder vrienden. Camping Roland, ga zo door.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima

Herman van der weerd,
    1-12-2018

We hebben hier een week vertoefd. Prettige receptie, verzorgde camping, met heel groot vaste (huisjes, bungalows)plekken, waar wij geen last van hadden. Prachtige omgeving om te fietsen, goed restaurant op de camping(alleen weekend) maar vlak naaste camping een prima restaurant. Golfbaan dichtbij en verder binnen een straal meerdere. Het was een fijne week.

Gereisd met partner in september 2018

Fam Visser,
    24-11-2018

Vergeet vooral je wandelschoenen niet, de camping is gelegen in een bos met veel wandel en fietsroutes. Overal waar je kijkt zie je dieren, van paarden tot alpaca tot kippen en ganzen. Alle diertjes even vriendelijk en kleine kinderen vermaken zich de hele dag door super. Het is een familiebedrijf waardoor het allemaal knus en gezellig aanvoelt. Wij hebben hier de meest gezellige avonden gehad aan het kampvuur met mensen die wij nog nooit hadden ontmoet!

Gereisd met partner in juli 2018