We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limburg

Marian Poelsma,
    13-3-2019

Heerlijk weggeweest! Jammer van de regen, maar erg gezellig in de kantine. Ook heerlijk van de berg af naar Valkenburg geweest. Onwijs lekker gegeten bij Restaurant La Casa. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Leuke gezellige camping met zwembad!

R. Berg,
    26-2-2019

Leuke camping, kinderen hebben zich prima vermaakt, Zwembad klein maar fijn, door de glijbanen maakt het de kinderen niets uit. Midgetgolf, trampolines, kinderboerderij, speeltuinen. We zagen de kinderen bijna niet. Sanitair werd zo goed mogelijk schoongemaakt. Mooie lokatie. Ruime grote plekken, aan laantjes. Terras is ook fijn, direct naast het zwembad.

1 heel klein minpuntje. de camping is niet vlak, maar glooiend (flauw hellend) Voor mensen die slecht ter been zijn is dit erg vermoeiend. Op de site staat dit niet vermeld. Mensen die "gezond" zijn zullen het misschien amper merken. Gelukkig had ik mijn elektrische fiets mee, "probleem" opgelost.

Super!

Mevrouw van der Werf,
    14-2-2019

Ik ben hier geweest samen met mijn kinderen. We hebben het heel erg leuk gehad en willen graag volgend jaar weer terug!

Grandioos!

Cas Roggeveen,
    10-2-2019

Heerlijke camping met de zomer van 2018 waande je in zuid Frankrijk!!! Jo en Karin hebben er in de laatste 20 jaar een heerlijke camping van gemaakt !!! Met een heerlijke uitstraling perfecte voorzieningen !!! Kortom Geweldig!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping niet speciaal, omgeving erg mooi

s oosterhuis,
    7-2-2019

Wij verbleven 2 weken op deze camping die we o.a. uit hadden gezocht omdat er geen animatie was. Onze kinderen hebben zich er zonder prima geanimeerd. Superlux toiletgebouw, helaas maar 1 op de gehele camping. Toiletten en douches niet gescheiden, alles in 1 grote ruimte, had wel anders gekund. Heerlijk verkoelend en beschut beekje op de camping waar vissen en fossielen te vinden waren, onze oudste zoon was er elke dag wel even te vinden. Het was een erg hete zomer en daardoor hebben wij echt bomen en beschutting gemist op ons veld (Holset). Paul's ijs bracht gelukkig 2x in de week verkoeling. Receptie beperkt open. Zwembad van Landal was ook prima! Een paar mooie wandelingen in de buurt gemaakt en gerodeld in Valkenburg. Kasteel Hoensbroek is een aanrader en het Blote Voeten Park bij Brunssum ook ! In Vaals een leuk pizzeria (Bellisima) die goed is ingespeeld op