We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

3-sterren campings Limburg

We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limburg

Camping niet speciaal, omgeving erg mooi

s oosterhuis,
    7-2-2019

Wij verbleven 2 weken op deze camping die we o.a. uit hadden gezocht omdat er geen animatie was. Onze kinderen hebben zich er zonder prima geanimeerd. Superlux toiletgebouw, helaas maar 1 op de gehele camping. Toiletten en douches niet gescheiden, alles in 1 grote ruimte, had wel anders gekund. Heerlijk verkoelend en beschut beekje op de camping waar vissen en fossielen te vinden waren, onze oudste zoon was er elke dag wel even te vinden. Het was een erg hete zomer en daardoor hebben wij echt bomen en beschutting gemist op ons veld (Holset). Paul's ijs bracht gelukkig 2x in de week verkoeling. Receptie beperkt open. Zwembad van Landal was ook prima! Een paar mooie wandelingen in de buurt gemaakt en gerodeld in Valkenburg. Kasteel Hoensbroek is een aanrader en het Blote Voeten Park bij Brunssum ook ! In Vaals een leuk pizzeria (Bellisima) die goed is ingespeeld op

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Schitterend

Paul Verschuren,
    31-1-2019

Prachtig wandel gebied en vele uitstapjes mogelijk

Gereisd met partner in januari 2019

Prima camping endus voor herhaling vatbaar.

Jean Wachelder,
    23-1-2019

Prettige, vriendelijke ontvangst. Goed eten en drinken. Prima sanitaire voorzieningen. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad voor oud en jeugd.

Gereisd met partner in juli 2018

rustige camping. mooie wandelingen te maken

Jeroen de Wijs,
    15-1-2019

ruime plaatsen. prima sanitair. mooi uitzicht over het dal.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Fam Meenink,
    4-1-2019

Voor het 3e jaar zaten we op het hemelke….en wederom hebben we genoten op de camping. Onze kinderen van 12 en 8 jaar hebben zich super vermaakt dus dan hebben wij ook een prima vakantie. In 2015 en 2016 zijn we ook al geweest en ook toen hebben we een super vakantie gehad. Mooi zwembad, kinderboerderij, midgetgolfbaan, groot sportveld, fietscrossbaan, genoeg animatie maar ook geweldig personeel welke je echt een familiair gevoel geeft. In de omgeving is er genoeg te doen en echt elk jaar ontdek je weer wat nieuws in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018