We hebben een aantal aanbieders voor Vierhouten voor je op een rij gezet:

Reviews over Vierhouten

super

stan de groot,
    13-2-2019

er is geen hondenlosloopgebied aan de camping

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Haast een eeuw Saxenheim,later de naam Samoza..oud

Bernadette Van Oosterbaan-vestergaard,
    17-1-2019

Heb maar een datum ingevuld,ben zelf 70.mijn ouders zijn al lang overleden

Waren een van de eerste huurders op Saxenheim.fam menger ome Jan en zijn vrouw

Ieder jaar tot mijn 21e jaar in de apenkooi,naast ons fam van Olphen uit Deventer

Daarna ik zelf met mijn kinderen huisje of tent,genoten box buiten lekker spelen

Nu?Mijn 45jarige zoon,jawel met mijn kleinkinderen naar Samoza,dat is vanaf1938 tot heden,haast 100 jaar!!!Genoten en genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Mooie camping op de Veluwe

Jwf De ruijtee,
    29-10-2018

Mooie schone kamping, loop zo de Veluwe op vanaf de camping. Enige min punten vond ik dat er geen toilet papier hangt en deze zelf megezeuld moet worden (vind dit erg jaren 80). En jammer dat de camping voor het merendeel vol staat met seizoen/vaste plaatsen, wat vaak de sfeer niet ten goede komt. Heb dit in oktober niet zo ondervonden omdat er bijna niemand was. En hebben een prima vakantie gehad op samoza. Heb overigens ook op de enquête die wij hebben ingevuld keurig een reactie gehad met antwoorden op de door ons ervaren gebreken, wc papier hangt men niet meer omdat mensen er schijnbaar een bende van maakte. (Hier kan ik me dan ook in vinden). En over de seizoens plaatsen, daar zijn ze mee bezig om dit zoveel mogelijk te scheiden van elkaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastich super

Jan Ballast,
    23-8-2018

De putter42 waar we op stonden super de kampwinkel niet duur en toch spullen wat je nodig hebt op de camping super vriendelijke mensen.Voor jong en oud van alles te doen super geregeld daarom hebben we alweer voor volgende jaar geboekt 2019 .Hygiene zwembad en horeca kan beter volgens mij verder een super mooi binnen en buitenbad .Geweldige mooie manege een plaatje van de camping.Toiletgebouw borden plaatsen geen muziek en met fietsen en skate borden ingebouw spelen jammer.Verder douche en wastafels en wc washok super .Mooie gebouw op de bult mooie pizzarestaurant van maken of pannekoekenhuisje.

Gereisd met partner in augustus 2018
    Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018
    Wat een mooie beoordeling, Jan. Bedankt daarvoor! We nemen je tips mee in onze verbeterpunten voor volgend jaar. We zien jullie graag binnenkort nog eens terug.

Geweldig

Kyara post,
    18-8-2018

Alles vond ik perfect en al helemaal voor zo prijs alleen ik stond op het jongeren veld en dan moet je wel rekening houden met feest tot 3 uur snachts

Gereisd met partner in juli 2018
    Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018
    Wat leuk dat je zo'n leuk verblijf bij ons hebt gehad, Kyara. We hopen je gauw nog eens te kunnen verwelkomen!