We hebben een aantal aanbieders voor Nunspeet voor je op een rij gezet:

4-sterren camping Nunspeet

We hebben een aantal aanbieders voor Nunspeet voor je op een rij gezet:

Reviews over Nunspeet

Een camping om te onthouden.

Astrid,
    24-8-2018

Camping met een fijne sfeer, mooie locatie. Een kampeerplek aan het strand en de zwemplas vonden de kinderen erg leuk. Er lagen ook surfplanken en luchtkussens in om op te spelen. Wel wat veel groen in het water. Vriendelijk, gastvrije medewerkers. Sanitair is schoon. Genoeg te doen op de camping en in de directe omgeving. Enige kleine minpuntje is dat je de snelweg hoort als je er op let maar het was voor ons niet hinderlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijk weekend gehad.

Martin,
    6-8-2018

We zijn nu voor de 2de keer naar Camping de Tol in Nunspeet geweest.

We kregen het laatste plekje op de camping. Dit bleek een hele mooie plaatst te zijn. Direct aan het meer. Zo je tent uit het meer in. Wat wil je nog meer. Wel opletten met kleine kinderen want het meer is 2 meter diep.

Wij hebben een zoon met Koemelk Allergie. Zaterdag is Pizzadag op de camping. Bij het restaurant gevraagd of er melk in de pizza zit. Helaas bleek er melk in de pizza te zitten. De eigenaar zei dat hij speciaal nog naar de winkels ging om te zorgen dat mijn zoon ook een pizza kon eten. Zo'n service hebben wij nog nooit mee gemaakt. Wij kunnen Camping de Tol in Nunspeet daarom ook aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellige familie camping

Karen,
    29-7-2018

Pluspunten: Een wat kleinere, gezellig familie camping. Prima zwembad en peuterbadje. Mooie nieuwe binnen speeltuin. Fijne snackbar. We stonden op het veld, waar een aantal leuke speeltoestellen stonden waar onze kleine kinderen lekker konden spelen. We hebben op zondag fietsen gehuurd met zitjes, dit was goedkoop en waren hele nieuwe fietsen! Vriendelijk beheer.

Mindere punten: veel seizoensplaatsen op het veld, waardoor andere kampeerders elkaar allemaal leken te kennen. Geen ligbedjes bij het zwembad. Het sanitair was wat verouderd en ook niet zo erg schoon. De kwaliteit van het eten bij het restaurant was niet zo geweldig, maar de prijs ook niet zo hoog.

Gemoedelijke top camping!

Familie,
    29-7-2018

Een hele complete camping voor een vriendelijke prijs. Het schone meer en de attributen daarin zijn echt super fijn in de zomer en als het te warm is dan gaan de kids naar de binnen speeltuin met airco.

Alle medewerkers van de camping en het Recrateam zijn zeer vriendelijk. Het niveau van de animatie is echt goed.

Sommige ruimtes zijn wat oubollig maar het is wel gezellig en schoon.

Een goede prijs kwaliteit verhouding in het restaurant.

Er zijn veel vaste gasten op de camping maar dat is niet storend. Het is heel gemoedelijk allemaal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk maar sanitair slecht (stinkt)

Schals86,
    29-7-2018

Positief: leuke omgeving, veel te doen, dichtbij centrum, ruime staanplaatsen, vriendelijk personeel, animatie voor kinderen, buitenzwembad, meer met speeltoestellen in het water, veel speeltoestellen op camping, rustige camping, geen overlast van animatie gehad.

Negatief: toiletgebouw niet schoon, veel stankoverlast, te weinig toiletgebouwen voor het aantal campinggasten, vaak moeten wachten bij douche, weinig afwasbakken en geen speciale wasbakken voor kleding in te wassen, weinig assortiment in campingwinkel.

Overig: 2 nachten eerder vertrokken hier geen geld van teruggekregen. Met kindje van 4 jaar geweest deze heeft zich hier prima vermaakt.