We hebben een aantal aanbieders voor Groesbeek voor je op een rij gezet:

Kleine hotels Groesbeek

We hebben een aantal aanbieders voor Groesbeek voor je op een rij gezet:

Reviews over Groesbeek

Een genot om hier te mogen verblijven.

familie Poeze,
    6-8-2018

Het wilde idee om met wat brommertjes de reis vanuit Landgraaf (Lb) - Enter ( Ov) te maken. Tegen 23.00 uur pas Camping Klein-Amerika op komen rijden waar de zonen ons een hartelijk welkom wensten. Een zeer gemoedelijke sfeer daar geproefd en eigenaren doen hun uiterste best om iedereen tevreden te stellen. Mooie locatie en zeer scherpe prijzen. We komen hier zeker nog eens terug met de familie al was het alleen al voor het ontbijt :-) . Nogmaals dank voor de mooie dagen bij jullie in Klein-Amerika

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aanrader!

Gea,
    3-6-2018

Je voelt je erg welkom bij de eigenaren die er alles aan doen om jou het verblijf naar zin te maken. Het ontbijt is een aanrader, veel keus, van een eitje tot kwark etc. Tijdens ons weekend reden we de auto vast in een nieuw ingezaaid grondstuk. Léon vond dit geen enkel probleem en heeft zonder te aarzelen de trekker gehaald en onze auto uit de modder getrokken. Antoinette kwamen we in het dorp tegen en nam alle tijd voor een praatje met ons. Wat een leuke gastvrije mensen. Chapeau! Voor Léon en Antoinette.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige uitvalsbasis

toys,
    30-10-2016

In de herfstvakantie een lang weekeind op Klein Amerika gestaan. Grote variatie aan plaatsen, groot en klein en beschut of open. Plekken zijn we erg schuin door ligging op de heuvelhelling. Zeker met een caravan zijn de plekken bovenaan het meest geschikt. Net en schoon sanitair. Camping vormt een perfecte uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten in alle windstreken van het Rijk van Nijmegen, Mokerheide, Sint Jansberg tot Reichswalt. Voor de mountainbikers is er ook alle ruimte met de route Nijmegen en routes in/naar het Reichswalt. De camping ligt net buiten het dorp dus een boodschap of restaurant hoef je ook niet ver te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2016

Zeer mooie camping met prachtig uitzicht

anita en ed stoové,
    12-7-2016

Hele mooie rustige camping vlakbij Groesbeek. Je waant je even in een andere omgeving door alle heuvels en bossen. Heel veel wandel en fietsroutes. Vriendelijke eigenaren die je het gevoel geven dat je welkom ben. Wij en onze papegaai hebben een heerlijke week gehad. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige lokatie

Kees Baltussen,
    21-6-2015

zeer goede camping mooie ligging zeer breed uitzicht vanaf het stuwal

zeker de moeite waard

Gereisd met partner in juni 2015