We hebben een aantal aanbieders voor Groesbeek voor je op een rij gezet:

Reviews over Groesbeek

Geweldig

Wil en Anja,
    30-9-2018

Echt een prima camping, schoon sanitair, ruime plaatsen, vriendelijk personeel . Wij waren er tijdens de wijnfeesten in Groesbeek. Mooie fiets routes, gezellige terrasse. Kortom lof voor de eigenaar

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige service!

Jaap Overbeeke,
    26-6-2018

Prima camping, centraal gelegen in Groesbeek, net sanitair (met sauna, bubbelbad, kook gelegenheid, etc) geen muntjes gedoe, mooi restaurant en ruime plaatsen met goede wifi ontvangst. Alleen moet de camping toegang verbeterd worden, zoals ook eerder geschreven.

Door eigen schuld uitgegleden in het zwembad en daardoor vervelend gevallen. Ik ben daarna heel goed geholpen door het personeel. Beheerder heeft me direct naar de dokterspost gebracht. Omdat we hierdoor niet op de afgesproken datum konden vertrekken, mochten we blijven staan zo lang nodig en is meerdere malen hulp van het personeel aangeboden bij het afbreken van de voortent.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch!!

Ans,
    27-5-2018

De allereerste keer dat we op de Zoete Aaght kwamen waren we verkocht.

Wat een warm welkom wat een heerlijke , rustige en ontspannen sfeer.

Alles was met zoveel liefde en zorg aangelegd en verzorgd, de bloemen,de bomen,de paden de grasvelden. Geweldig!

We hebben daarom ook meteen de Orangerie en de bijbehorende tuin gereserveerd om daar onze jaarlijkse familiedag te houden. En dat is gelukt!

Aan alles was gedacht, een kast vol serviesgoed , bestek ,potten en pannen we mochten alles gebruiken. Stoelen en tafels , mogen die naar buiten? Natuurlijk mocht dat, alles kan alles mag. Zo makkelijk allemaal.

En onze familiedag........ die is geslaagd.... een dag met een gouden randje... op een geweldige plek..... gecreeerd door geweldige lieve en warme mensen!!!!

Een dikke dankjewel voor alle medewerkers van de Zoete Aaght!!!!!!!

Groetjes Ans

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prima

N,
    9-4-2018

Niks dan lof voor deze camping. We zijn er al meerdere keren geweest. Maar wat ik echt niet kan begrijpen is waarom er niet een fatsoenlijke ingang word gerealiseerd . Pal voor de entree staan 3 grote bomen waardoor men eerst een stuk over het fietspad moet manoeuvreren. Echt levensgevaarlijk en je hebt zo totaal geen zicht op het overige verkeer! Onbegrijpelijk dat hier niks aan gedaan word. 3 boompjes weg en het is opgelost!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
    Vakantiepark de Oude Molen, Beheerder, 20-6-2018

Beste N.,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling. We zijn het met u eens over de ingang van ons vakantiepark. Wij hebben op onze planning om nogmaals met de gemeente te kijken of er iets aan gedaan kan worden.

Prima camping

Melle,
    13-1-2018

Schone camping. Ligging is erg mooi, goed bereikbaar voor de vierdaagse (wandelaars), vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2016
    Vakantiepark de Oude Molen, Beheerder, 24-1-2018
    Beste Melle, bedankt voor uw mooie review! Wij zien u graag een volgende keer.