We hebben een aantal aanbieders voor Ermelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Ermelo

Prima camping

Sophie,
    4-9-2018

De ligging van de camping is ontzettend fijn. Op 7 minuten fietsen ligt het dorpje Drielanden, hier kon je makkelijk boodschappen halen. Ook Was Ermelo maar een kwartiertje fietsen, leuk centrum! Het strand en de MCdonalds 5 minuten fietsen, genoeg te doen. Op de camping zelf alleen een kinderbad aanwezig, maar altijd druk bezocht. Het winkeltje had veel producten, van verzorgingsproducten tot verse broodjes. De kantinemedewerkers waren ontzettend klantvriendelijk en je kon makkelijk een praatje met ze maken. De bedden in het huisje lagen niet bepaald lekker, maar de douches in het algemene douchehok waren ontzettend groot! De dieren waren een leuke toevoeging, gezellig om naar te kijken en vermaken kinderen lang. De eigenaren waren ontzettend aardige mensen en stonden klaar voor de gasten! Het animatieteam was ook ontzettend leuk, goed geregeld en keer op keer leuke activiteiten. De volwassenen bingo was ook een gezellige bijeenkomst.

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen vast en zeker een keer terug!

fam. Jongsma,
    10-8-2018

We hebben hier een kleine week gestaan met prachtig weer. de ontvangst was prima en hartelijk. De camping is prima. Ook kun je hier in een klein winkeltje elke dag verse broodjes halen en wat andere artikelen. Bijzonder, dat strand Horst op 2 km afstand is, hier kun je heerlijk zwemmen en zonnen, wat een ruimte! Onze complimenten voor het sanitair. Het gebouw is weliswaar gedateerd, maar is super schoon en netjes! Volgend jaar krijgt het gebouw een update!

Gereisd met partner in augustus 2018

Overtrof onze verwachtingen

Marieke,
    4-8-2018

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad met ons gezin. Onze kinderen van 4 en 6 hebben zich de afgelopen 3 weken vermaakt met alles op en rondom de camping. Het badje was erg fijn voor de jongste omdat ze er gemakkelijk kon staan. De oudste heeft genoten van de dieren, trampolines en fijn gespeeld met andere kinderen. Elke dag haalde we vers afgebakte broodjes en in de winkel kun je ff snel een paar benodigde dingen kopen. Misschien is het wel goed om senseo pads te verkopen. Het personeel is zeer correct en vriendelijk. Het sanitair werd erg goed schoongehouden. Plekken zijn ruim en rustige mensen. Wij vonden het prettig dat we voor ons allemaal ook een fiets mee handen. Alles is in de buurt en je crosst ook zelf ff snel de camping over. Braderie op dinsdagavond in Ermelo is erg. Wok in lekker. Kortingskaarten op de camping voor veel leuke dingen (bosbad putten)strand horst in een zucht bereikbaar. Kortom, wij hebben super genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping met kleine kinderen!

Edwin,
    27-7-2018

Heerlijk weer gehad op deze gezellige camping. Met kinderen van 6 jaar oud ideaal omdat het zwembadje nergens diep is. Animatie leuk, kids hebben veel geknutseld en spelletjes gedaan. Mooie grote plaats voor de vouwwagen met veel schaduw (wat erg welkom was). Strand Horst lekker dichtbij. Sanitair is gedateerd met altijd schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne rustige camping

Marleen,
    21-7-2018

Rustige camping. Grote kampeerplaatsen. Een watertappunt bij bijna iedere plek. Sanitair is schoon en de douche is super. Wel met muntjes maar je mag lang douchen voor een munt van 50 cent. Hele mooie omgeving om te fietsen. Assortiment broodjes in de ochtend is minder.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)