We hebben een aantal aanbieders voor Gasselte voor je op een rij gezet:

Reviews over Gasselte

Super

Cees Baarda,
    1-12-2018

Super camping met grote schaduw rijke en minder schaduwrijke plaatsen. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer schoon en modern sanitair. Mogelijkheid tot prive sanitair.Watertappunt en afvalputje voor water op de plaats. Mooie fietsomgeving en veel dingen te doen in omgeving. Hunebedmuseum Borger , Boomkroonpad. Vesting Boertange.

Gereisd met partner in augustus 2018

Grandioze camping.

Carla van Duuren,
    30-10-2018

Als je de rust en ruimte zoekt ben je op camping sparrenhof helemaal goed.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Klaas en Annelies Ebbens,
    3-10-2018

Deze camping overtreft alles, enthousiast echtpaar die alle tijd neemt om goed uitleg te geven.

Rust , reinheid en ruimte maar bovenal de stilte.

We hadden een eigen badkamer in een nieuw gebouw, waar vind je zo iets.

Voor ons was het de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Tot slot kunnen we alleen maar zeggen, dit moet je gezien hebben !!!

Gereisd met partner in september 2018

Ccrhijnen van Schooneveld,
    1-10-2018

Nog nooit zo,n mooie en opgeruimde en schone camping gezien heerlijk vertoeven daar . Met bijzonder vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in september 2018

We hebben genoten!

T en J,
    1-10-2018

Wij waren met onze twee kinderen van 5 en 8 jaar een weekendje op camping Sparrenhof ivm bezoek aan familie in het noorden van het land. Wat zijn we blij verrast! De ontvangst was erg vriendelijk en we werden naar onze plek gebracht. Wat een ruimte, rust en privacy zeg! En wat is de camping goed onderhouden en wat zijn de toiletgebouwen schoon!

De kinderen hebben zich goed vermaakt in het speeltuintje en ze hadden leuk contact met de kinderen van de campingeigenaren; ze mochten helpen vissen voeren, kersen plukken en ze mochten spelen in de boomhut. Echt hartstikke leuk.

Er is een gezellig 'schuurtie' op de camping waar een tv is en waar wat spelletjes en informatiefolders liggen. Ook kun je hier drinken pakken. De fitnessruimte en sauna zien er mooi uit. Het dorp is op loop-fietsafstand.

Wij komen hier zeker nog eens terug voor een heerlijk weekendje weg!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018