Campings Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Vorig jaar beter

Marian,
    17-2-2019

Huisje was niet schoon. Eerder jaar was het veel beter. Brasserie is mooi ingericht en lekker eten. Zwembad is goed verwarmd. Locatie in de slufter heel mooi.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

schoon netjes en kindvriendelijk

Hendri,
    2-2-2019

prachtige camping met geweldige huisjes we hebben hier echt genoten

we hadden ook het geluk dat het zwembad geopend was door het mooie weer

ook de omgeving is prachtig en voor wielrenners zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super camping met een fantastisch uitzicht!

Jeannette,
    25-10-2018

Panaroma chalet is schoon en netjes met een fantastisch uitzicht. Zo fijn dat je vrijkaarten krijgt voor mosaqua.

Hier zomer 2017 doorgebracht en nu herfstvakantie 2018. Kinderen weten al waar ze zomer 2019 naartoe willen.

Animatie is ook erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Luxueus

R. Mol,
    22-10-2018

Het is een kleinschalig park, waardoor het rustig vertoeven is. De omgeving en natuur is schitterend. De Hullie Speelboerderij is naast de deur waar je met kleine kinderen veel plezier kan hebben. Wij zijn er met onze oudere kinderen gaan lasergamen. Het Bospaviljoen is een gezellig restaurant. Dat is geheel te danken aan de gastheer en zijn vrouw. De kaart is niet uitgebreid, maar er staan heerlijke gerechten op.

Het luxe vakantiehuis voor 12 personen is heel erg luxe. Van alle gemakken voorzien. Er lag hout voor de vuurkorf, koffiebonen voor het koffieapparaat en een luxe uitgebreide keuken.

Wij zaten er met 8 personen en 10 gaat ook prima. Maar houdt er rekening mee dat nr. 11 en 12 op een vide slapen waardoor ze toch alles horen wat er in de keuken/woonkamer gebeurt. Zij zorgden als laatst naar bed moeten en als eerste er weer uit. Kortom: echt een aanrader en ik hoop er nog eens te mogen verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Ontspannen en gezellige glamping - natuur was TOP

Nicole,
    25-9-2018

Zeer gastvrije ontvangst bij de receptie - in een prachtige omgeving. Iedere kampeerder heeft een mooie plek. Met schitterend uitzicht. Wij dus ook. Zo fijn. Overdekt terras. Ruime plek. Ook voor de auto. Twee badkamers levert ook geen stress - we konden tegelijk douchen. Ruim chalet, met stoere details. 's Nachts regen - gezellig, en overdag heerlijke wandeling gemaakt naar t hoogste boscafé van Nederland, t Hijgend Hert. Wat een natuurschoon. O ja, de ontbijtservice doet t ook op zondag !! We komen zeker terug... herfstvakantie !! Met de kinderen, voor t zwembad, de kinderen zijn te oud nu voor de speeltuin, maar tafeltennis daar will do. En genoeg gras om te voetballen. Camping was goed bezet voor t naseizoen, verraste ons. Echt luxe ja, en toch buiten. Volgende keer ook naar Maastricht.

Gereisd met vrienden in september 2018