Campings Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

altijd weer leuk

petra witteveen,
    12-2-2019

we hebben het altijd naar ons zin ,wel jammer dat er op ons plekje bij het strand nu auto s staan wel prima opgelost alleen gaat mijn dochter nu minder spelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Topcamping

Ivo,
    24-1-2019

Blijft een van de topcampings van Nederland! Toiletgebouwen werden vaak schoongemaakt en de rest van het terrein ziet er netjes uit. Er heerst een gezellige en familiaire sfeer! De nieuwe plonsplas is een echte aanwinst voor de camping.

Wij hebben een geweldige week gehad en gaan in 2019 zeker weer naar de Molenhof!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Echt een aanrader, top!

Mark Ellens,
    24-1-2019

Dit was onze eerste kampeervakantie, maar zeker niet de laatste. We besloten in Nederland te blijven om hier eens het kampeergevoel te beleven en kozen voor de Kleine Wolf. Een fantastische camping met vriendelijke medewerkers die je overal bij willen helpen. Onze kids vonden de shows van Bob & Babet en de vuurwerkshow het hoogtepunt van de vakantie. Ook waren ze niet weg te slaan uit het indoor speelparadijs en de watertoestellen bij het strandje. Ook ideaal dat wij in het restaurant konden eten terwijl de kinderen in het speelparadijs speelden. Verder vonden wij het prettig dat ons plekje privacy bood door de hegjes aan de zijkant. Het sanitair was erg mooi en schoon. De omgeving is mooi om te fietsen en wandelen en er liggen een paar attractieparken dicht in de buurt. Wat ons betreft echt een topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Betaalbare topcamping

Simon,
    24-1-2019

We hebben hier afgelopen zomer een geweldige vakantie gehad. Alles tot in de puntjes verzord en geregeld. Komen zeker dit jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor de kids leuk maar óók voor ons

Jeroen,
    23-1-2019

Ook na hoogseizoen gezellig. Waren hier met onze 2 jonge kids net na hoogseizoen. Zwemmen spelen binnen buiten. Veel te doen. Bijna elke dag gegeten in restaurant en cafetaria. Op kwartiertje is ook hulst Terneuzen. Half uurtje gent enzo.. echt gezellig. 2019 komen we 2 weken in hoog en nog eens 2 weken in september!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018