Campings Nederland

9.277

3-sterren campings Nederland

We hebben een aantal aanbieders voor Nederland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nederland

Geweldige camping met alles erop en eraan.

Willem & Carla,
    19-2-2019

Wij stonden hier 3 nachten met een VW camper.

De verharde (grint) ondergrond is heel goed bevallen (camper staat meteen waterpas). Ook het Eigen watertappunt en elektrische aansluiting is prima voor elkaar. De fietsen kunnen in een overdekte stalling.

Het terras en het café/restaurant is top! Prima eten eventueel ook snacks af te halen). De familie en personeel zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Het sanitair en douches zijn keurig onderhouden en altijd schoon, ondanks dat de camping goed bezocht was. In de omgeving is veel te zien en goed op de fiets berijkbaar.

Ga zo door! we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2019

Wendy Wiggers,
    17-2-2019

Voor dat mensen hier heen willen gaan, en de vreselijke recensies lezen.... Deze (helaas) recensies worden geplaatst door enkele vaste gasten die het er niet mee eens zijn hoe de gang van zaken zijn gegaan. Zoals hoe het gegaan is met de verandering van de beheerders. Nou, wij als vaste gasten vinden deze verandering geweldig. Wij hebben vorig jaar in de zomervakantie nog nooit zoveel verschillende mensen gezien bij de kantine. De jaren ervoor was het altijd het vaste clubje van de vorige beheerders.

Wij zijn blij met deze verandering, vooral zo door gaan. Jullie zijn toppers

Gereisd met partner in juli 2018

Rust ruimte natuur schitterende locatie

Tevreden gast,
    3-2-2019

Wat een mooi stukje natuur en herken echt helemaal niets van de negatieve recensies die ik hier lees. Ik schrik dan ook echt van bepaalde reacties en komt totaal niet overeen met onze ervaring op deze mooie camping. Het is overduidelijk dat iemand zeer ontevreden is en dat via zoover duidelijk wil maken, jammer dat het op deze manier misbruikt word.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping endus voor herhaling vatbaar.

Jean Wachelder,
    23-1-2019

Prettige, vriendelijke ontvangst. Goed eten en drinken. Prima sanitaire voorzieningen. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad voor oud en jeugd.

Geweldig

Trudy Nico,
    7-1-2019

Wij staan hier voor wat langere tijd. Hebben het heerlijk hier . Wonen zelf in een grote stad dus rust ruimte en omgeving is top. Ook de camping en het Eetcafé is helemaal geweldig. Alles wordt vers bereid en vriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij de familie. Zeker een aanrader om hier een vakantie door te brengen.