• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in Neder-Saksen (Niedersachsen)

Reviews over accommodaties in Neder-Saksen (Niedersachsen)

Lekker wandelen

Ad, 18-2-2018

Een mooi gelegen camping net buiten het dorp. We werden zeer enthousiast ontvangen en kregen informatie over wandelingen die we vanaf de camping konden doen. We liepen "Wanderung zum Hexentanzplatz die door de de beheerder uitgezet is. Tegen het einde liepen we even het dorp in om de ruïnes bij het klooster te bekijken.

We probeerden de fiets- en wandelroute over de Sudharzbahn met de fiets te doen. Deze loopt vanaf het station en wordt aangegeven met S.H.E. aanduidingen op de wegwijzers. De route loopt over het oude spoorlijntraject van Walkenried naar Braunlage over ruim 25 km. De route naar Braunlage loopt langzaam omhoog met als voordeel dat de terugweg helling af gaat. Het volgen van de route ging niet altijd even eenvoudig door missende en een omgedraaid bordje kwamen we in de problemen en besloten we bij het voormalig station Stöbertal om te keren. Met GPS-mogelijkheden moet het te doen zijn. De info staat op de Radkompass site

Mooi en vriendelijk

J.a., 25-1-2018

Mooie natuur, vriendelijke mensen.

Goede verlichting.

Fijne rustige camping

Arie van Willigen, 20-1-2018

Dit jaar gaan we voor de zevende keer terug naar deze camping. Fijn zwembad en mooi, schoon en modern sanitair.

De familie Reus doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. De wifi is dit jaar (zomer 2017) verbeterd en op het hele terrein is een goede verbinding.

De verlichting is in 2017 vernieuwd. Wij vinden het voor een charmecamping wat veel.

Een gezellige kantine met terras voor koffie,thee, fris, plaatselijk biertje en een wijntje. Ook is er ijs te koop.

Fijne camping, fijn team op de camping en goede voor jong

-, 6-1-2018

Fijne camping, fijn team op de camping en goede entertainment voor jong en oud.

lekkere grill avond.

Neder-Saksen (Niedersachsen) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2485 reviews