Murol (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor Murol (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Murol (Puy de Dome)

Goed uitgangspunt voor verkenning van omgeving.

Geert de Eit,
    30-9-2018

Mooie wandeltochten in de Auvergne. En Brioude is prachtig

Gereisd anders in september 2018

Mooie camping en prachtige omgeving

Sigrid,
    6-8-2018

La Ribeyre is een mooie camping met ruime plaatsen en veel open plekken er tussen om te spelen. Het sanitair was prima onderhouden en schoon. Het privé meertje is echt een topper. Kinderen kunnen zich hier super vermaken! Het zwembad is mooi, maar de glijbanen zijn meer voor de wat kleinere kinderen. Op de camping zijn veel Franse gasten, maar voor ons geen probleem. De omgeving is erg mooi. Het dorpje Murol is erg leuk en op woensdag een grote markt (best naar daar wandelen). In het dorpje is ook een hele goede slager.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een aanrader!

Mirjam,
    4-8-2018

En heerlijke camping met vooral plek voor tenten en caravans. En fijn kampeersfeertje met wisselende nationaliteiten (vooral Frans). Wij vinden de camping echt een aanrader, prachtige omgeving, mooi zwembad en privé meer! Oké geen winkeltje, maar ze willen van alles voor je regelen en willen vooral ook de lokale ondernemers hiermee ondersteunen (het dorp is op loopafstand, spar vijf minuutjes met de auto). Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Netjes

Ronald,
    30-7-2018

Mooi plekje caravan onder de bomen.

Werd genoeg georganiseerd!

Jammer laatste dag 09.00 uur afgesproken voor check, zelf naar receptie geweest om te vertellen dat er nog niemand is geweest

Gereisd anders in juli 2018

Kindvriendelijke camping midden in prachtig gebied

van Amerongen,
    29-7-2018

Een mooie camping met uitzicht op het kasteel in Murol. De plekken zijn wat klein, maar wel omzoomd met mooie hagen. Genoeg schaduw. De streek Massif du Sancy is sowieso wat koeler: reken op 23-25 overdag en 12-18 's nachts.

In het midden een mooi speelveld. Kinderen kunnen rondom steppen en fietsen. Kindvriendelijk! Twee zwembaden, maar geen peuterbad. Klein restaurantje. Franse animatie.

Wat weinig douches en toiletten. Ook geen goede kraan voor vullen van je watertank. Jammer dat auto's op de camping mogen rijden. Niet heel veilig voor kinderen die rondfietsen en steppen. Sommige hondeneigenaren menen dat ze hun hond op de camping mogen uitlaten.

Aanraders: Kasteel Murol, Lac Chambon, Puy de Sancy, etc. Voor kinderen: diverse educatieve kaasboerderijen, Vulkania (aanrader!), parc Fenestre, kleinere uitjes als Pessade Plein Air (spelletjes buiten waaronder vossenjacht en een groot klimnet tussen de bomen), watervallen bezoeken, etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018