Reviews over accommodaties in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Leuke camping direct aan meertje en bij grote stad

booijohan,
    23-9-2014

leuke camping voor een aantal dagen. Naastgelegen aquapark is erg leuk maar prijzig voot tsjechische begrippen. Nadeel dat er een openbaar pad over de camping loopt waardoor de camping dag en nacht voor iedereen toegankelijk is. In het weekend veel jeugd en daardoor lawaaierig en te weinig toiletten en douches.

Zeer degelijk

Nico,
    10-9-2011

We hebben met z'n drieen een houten bungalow gehuurd. Viel een beetje klein uit in het begin, maar was uiteindelijk zeer goed te doen. Wel zeer warm binnen als het weer warm is. Zeer vriendelijk mensen aan het onthaal. Het aquapark dat wat verderop ligt is zeker een aanrader. Alleen het restaurant viel tegen. Eten zonder veel smaak en soms zelfs echt slecht.

prima camping

C.Schenzel,
    8-11-2010

Dit jaar een week op deze camping gestaan. Mooie locatie en prima camping. Zeer gunstige ligging voor mooie wandeltochten.

Eigenaar spreekt wat duits en is bereid je met van alles te helpen.

Voordeel ook, de camping en het gebied nog niet door de tourist ondekt.Naast de camping een prima typisch Tsjechisch restaurant.

Kortom een topweek gehad.

Aan meer met fantastisch zwembad.

Familie Herlaar,
    20-8-2009

De camping is mooi gelegen aan het stuwmeer Olesna in NO-Tsjechië. Vrijwel alleen Tsjechen. Fantastisch binnen- en buitenbad (2 euro entree) en een bowling. Naast de camping is een 4-sterrenhotel waar je heerlijk en goedkoop kunt eten. Grote supermarkten van Albert (Ahold) en Fresco vlakbij. Caravangedeelte is in juli vrijvol. Voor de tenten is het aflopende deel naar het meer gereserveerd; daar heb je veel ruimte en een mooi uitzicht op de bergen. Sanitair is modern maar te klein. Als wij in de buurt zijn gaan we hier zeker nog eens naar toe (voor 12 euro per nacht).

nette camping

m. van dijk,
    29-8-2008

Prima camping met mooie kampeerplaatsen, goed onderhouden en schoon sanitair. Tevens verhuur van houten bungalows die eveneens prima in orde zijn. Naast de camping is een leuk aquapark gelegen. Bij een langer verblijf dan 5 dagen gratis entreekaarten voor dit waterparadijs. Wij komen zeker nog terug op deze camping!!