camping Montjay

Reviews over Montjay

Heerlijke, kindvriendelijke en gezellige camping!

Patricia,
    1-9-2018

Wat een super kindvriendelijke camping is dit. Onze kinderen (1,3 en 5 jaar) hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad, bij de dieren, tijdens het knutselen, in de speeltuin (met enorme trampoline!) en de googelshow van Rik (oudste zoon). Lekker overzichtelijk, door de kleinschaligheid. Hierdoor konden de kinderen wat meer hun eigen gang gaan. Gasten vrijwel alleen Nederlanders en Belgen met kinderen. De eigenaren en hun zoons zetten zich vol enthousiasme in om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Sanitair niet super de luxe, maar brandschoon. Ook lekker eten op de camping is mogelijk. Echt een unieke plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk

Janneke en Wouter,
    23-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad! Eenvoudige, rustige en relaxte camping met mooie ruime plekken. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en denken aan kleine dingen die het leven nét iets makkelijker maken (zeeppompjes en handdoeken in het sanitairgebouw etc). Lekker gegeten op het terras en een mooie buitenring gemaakt op Pistache het campingpaard. Genoeg te doen voor de kinderen, die vermaakten zich prima in het zwembad/speeltuintje en bij het knutselen en dieren verzorgen. Wekelijks een goochelshow op het terras. Prachtige omgeving waarin veel leuke uitstapjes te doen zijn. Brood en croissants die op de camping te kopen zijn waren heerlijk en ook de koude drankjes op het terras smaakten uitstekend! Wat mij betreft is het enige nadeel van deze camping dat er geen leuk dorpje op loopafstand ligt, maar daar krijg je wel een ligging midden in de natuur voor terug. Ron en Maureen, dank jullie wel voor deze kampeerervaring!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader voor jonge gezinnen

Fam de Jong,
    3-8-2018

Heerlijke tijd gehad op deze camping. We waren op zoek naar een grote plek met schaduw en die hadden we zeker. Gastvrije eigenaren die hard werken om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de dieren (cavia's aaien en pony rijden waren favoriet), in de speeltuin en in het zwembad. Het knutselen vonden ze ook gezellig. Fijn dat je brood kan bestellen en een ijsje kan kopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Michel & José,
    2-8-2018

Gezellige gastvrije gezinscamping! Vrolijke enthousiaste eigenaren! Er wordt iedere dag wel iets georganiseerd. Van een kampvuur tot ponyrijden, dieren eten geven, knutselen, goochelshow, rommelmarktje te veel om op te noemen! Je kunt er lekker eten op het eigen terras!

Gereisd met partner in juli 2018
    Ron Camping Les arbois, Eigenaar, 12-8-2018

Hallo Michel en José..Heel goed om te lezen dat uw vakantie geslaagd is..top..

Het is natuurlijk geen straf om voor zoveel leuke gasten te zorgen waaronder u met uw gezin. Uiteraard is er natuurlijk altijd die ene procent waar je het nooit goed voor doet echter wij zullen ons 110% blijven inzetten om iedereen met een lach op het gezicht te zien vertrekken na de kampeervakantie en een fijne herinnering aan Camping Les Arbois over te houden!! Gelukkig zijn wij daarin goed op weg, aan het aantal leuke,lieve en enthousiaste reakties te zien, die wij overal krijgen.Hopelijk zien wij u weer een keer verschijnen op Les Arbois. Bedankt!

Gezellig en zeer proper!

Sophie Caluwé,
    20-7-2018

Vrolijke en gemotiveerde uitbaters. Zeer gezellig met kindjes, ruime kampeerplekken, proper sanitair,... Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018