Sorteren

Reviews over Montirat

Mooie groene camping!

Esther
    20-8-2017
    In the middle of nowhere, aan een riviertje ligt deze mooie groene en rustige camping. Ruime plaatsen aan laantjes of aan een groot veld. Huurrechten en stacaravans liggen ook mooi en beschut. Vriendelijke en zeer behulpzame Franse eigenaren. Voornamelijk nl gezinnen met kleine kinderen. De kinderen (4 en 6) konden vrijuit op de camping spelen. Hebben geen animatie nodig. Stroomversnellingkje in de rivier was heel leuk. Stroomopwaarts kon je zo een paarhonderd meter zwemmen. De omgeving biedt voor enkele dagjes vermaak (kasteeltje, markt, klimmen, mountainbikepad, dorpjes, etc.). Ook in het hoogseizoen was het rustig. Aanrader voor wie zichzelf kan vermaken en van natuur houdt!

Heerlijke vakantie op kleine gezellige camping

Dorszon
    20-8-2017

Heerlijke relaxte camping, gelegen aan een riviertje waar door de kinderen heerlijk in gespeeld kan worden, veel uitzicht heb je vanaf de camping niet. De camping heeft een simpel maar prima zwembad, een kleine speeltuin en een groot sportveld. De eigenaars zijn aardig en behulpzaam. In de omgeving is voldoende te zien om je er drie weken te vermaken.

Sanitair is prima, de campeerplaatsen voldoende groot. Broodjes service is heerlijk. We hebben er drie top weken gehad.

Montirat scoort een 7,4 uit 10, op basis van 3 reviews