Reviews over Montirat

Superleuke kindercamping

Edwin,
    28-7-2018

Een echte kindercamping voor kinderen onder de 10 jaar. Leuk (klein) zwembad, superleuke rivier met stroomversnelling waar je vanaf kan, klein speeltuintje en een groot sportveld. De camping is qua oppervlakte niet heel groot, waardoor wat oudere kinderen vrijelijk kunnen spelen en rondlopen. Op de camping kan je friet en pizza's eten en een drankje doen op het terras. In de directe omgeving (o.a.Najac) zijn veel leuke dingen te doen en voor de sporters mooie routes voor zowel hardlopen als fietsen. Halverwege onze vakantie was de camping helemaal vol. Het kleine zwembad en de sanitaire voorzieningen komen ons inziens dan wel te kort. Bij het hoofdveld heb je maar, 4 (+2 voor kinderen)douches en 4 wc's (zonder wc-bril), wat eigenlijk te weinig is als de camping vol is. Er is nog wel een tweede gebouw, maar die ligt gevoelsmatig te ver weg. Dat gezegd hebbende, onze kinderen hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Verrukkelijk als je van Franse natuur houdt

Floor van der Elst,
    18-7-2018

Kleine camping met in het hoogseizoen slechts enkele plaatsen bezet (onbegrijpelijk). Groot open veld in het midden, een natuurlijke rivier en beekje waarin het lekker zwemmen en dammen bouwen is. Voor kinderen boven de 10 jaar niet veel te beleven als je ze geen natuurliefhebbers zijn. In de omgeving authentieke Franse dorpjes, echt heel mooi. Op de camping fijne natuurlijke begroeiing. Heerlijk biologisch gegeten bij het restaurantje iets verder aan de weg. De luxe Lodge die we hier gehuurd hebben van touroperator is nieuw en compleet. Wel wat dicht op elkaar wat jammer is. Fijn eigen sanitair en keuken. Bed is wat aan de harde kant. Op minder dan 10 min rijden is een supermarkt. WiFi alleen bij de receptie met persoonlijke code. Wij genieten hier. Het is prachtig, Frankrijk op z'n best. Volgend jaar weer....

Mooie groene camping!

Esther,
    20-8-2017

In the middle of nowhere, aan een riviertje ligt deze mooie groene en rustige camping. Ruime plaatsen aan laantjes of aan een groot veld. Huurrechten en stacaravans liggen ook mooi en beschut. Vriendelijke en zeer behulpzame Franse eigenaren. Voornamelijk nl gezinnen met kleine kinderen. De kinderen (4 en 6) konden vrijuit op de camping spelen. Hebben geen animatie nodig. Stroomversnellingkje in de rivier was heel leuk. Stroomopwaarts kon je zo een paarhonderd meter zwemmen. De omgeving biedt voor enkele dagjes vermaak (kasteeltje, markt, klimmen, mountainbikepad, dorpjes, etc.). Ook in het hoogseizoen was het rustig. Aanrader voor wie zichzelf kan vermaken en van natuur houdt!

Heerlijke vakantie op kleine gezellige camping

Dorszon,
    20-8-2017

Heerlijke relaxte camping, gelegen aan een riviertje waar door de kinderen heerlijk in gespeeld kan worden, veel uitzicht heb je vanaf de camping niet. De camping heeft een simpel maar prima zwembad, een kleine speeltuin en een groot sportveld. De eigenaars zijn aardig en behulpzaam. In de omgeving is voldoende te zien om je er drie weken te vermaken.

Sanitair is prima, de campeerplaatsen voldoende groot. Broodjes service is heerlijk. We hebben er drie top weken gehad.

tweede keer: opnieuw super!

Marieke,
    27-8-2016

Voorgaande positieve beschrijvingen kunnen wij alleen maar beamen! Ruime camping met heel veel extra groene ruimte, midden in de natuur aan een leuke rivier! Sanitair beste van heel Frankrijk ;-) Heel vriendelijke eigenaars. Dit jaar bijna uitsluitend Nederlanders met jonge kinderen. Wij waren er met pubers. Beetje zoeken naar activiteiten voor hun leeftijd maar Base de Loisirs in Najac biedt veel. Via Ferrata gedaan op wandelafstand van de camping. Super camping voor wie rust en natuur kan appreciëren en geen animatie nodig heeft! O ja, pannenkoekenrestaurant op wandelafstand met deels biologische/vegetarische keuken en met live-muziek!