• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Montelparo

Top plekje om helemaal tot rust te komen!

Fam. Oost, 28-10-2017

Een super knusse, kleine camping. Heel veel jeugd tot ongeveer 11 jaar.

Heel lieve eigenaren.

Lekkere bio wijn van een streekboer.

Met een beetje geluk proef je Isaak zijn zelf gebrouwen vino cotta, ga je mee naar een wijnproeverij in de buurt, doe je mee met de camping bbq of eet je de zelfgemaakte pizza's door Daniëlle. En die sterrenhemel!!! Prachtig!

Rust met het mooiste uitzicht in de Marken!

Edwin van xer Graaff, 27-10-2017
    Hele fijne familiecamping.

Joke en Jan te Kloeze-Koobs, 20-10-2017

Medio juni 2017 waren wij van plan om in midden Italië te gaan kamperen. Camping uitgezocht. Bij aankomst bleek de ligging tegen te vallen. Eh, ja, wat dan? 9 Jaar geleden kampeerden wij op camping Picobello in Montelparo. Het was de eerste keer dat we zeiden: “Hier willen we nog weleens staan”. Het was er nog niet van gekomen. Maar, goed, nu toch maar richting Montelparo. Er zijn daar meerdere, kleine campings. Eentje uitgezocht waar we nog niet eerder waren geweest. Bij aankomst: nee, dit gaat niet bevallen. Toch naar Erna? Ja, dus. Heel fijne ontvangst, na al die jaren. Wat een fijne plek, wat een lieve gastvrouw. Wat een omgeving. Wat een “lekkere” restaurantjes. Volgens ons hadden we de mooiste plek, schitterend uitzicht. We hebben – weer – volop genoten. Ja, wat klopt er eigenlijk niet? We kunnen ’t niet bedenken. Sanitaire blok prima. Hygiëne: idem. Wij wensen Erna alle goeds toe; petje af voor deze gastvrouw die je kampeerleven heel aangenaam weet te maken.

Joke en Jan te Kloeze - Koobs

Rust, natuur en gastvrijheid, optimaal genieten

Dieke, 9-10-2017

Wij hebben enorm genoten van de rust op de camping, de prachtige natuur om ons heen en de gastvrijheid van Erna!

Erna weet veel van de omgeving en geeft je op verzoek route beschrijvingen, tips waar je mooi kan wandelen en bespreekt restaurantjes zodat je alleen maar hoeft aan te schuiven en te genieten ;-) Wat ook het vermelden waard is: op deze camping wordt ook in het naseizoen elke dag het sanitair gepoetst en als je besluit een dagje op de camping te blijven zit je niet te luisteren naar het geluid van motorzagen en bladblazers en andere attributen die op veel campings rond deze tijd worden gebruikt om de camping alvast “winterklaar” te maken. Dat maken wij meestal wel anders mee. We zijn dan ook 9 dagen gebleven in plaats van de 3 dagen die we van plan waren :-) heel fijn allemaal, dank je wel Erna!

Montelparo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 84 reviews