Reviews over accommodaties in Montana

Niet spannend, wel een ervaring

Quadrifoglio,
    18-9-2014

Het is zoeken naar dit adres. Slechts een klein onderbord verraad dit complex, vanaf de doorgaande weg van/naar West-Yellowstone is geen tent te zien. Dat komt omdat de tenten ruim 1 km landinwaarts liggen vlak naast de rivier.

Ontvangst is hartelijk, we worden zelfs met een golfkarretje naar de tenten gebracht.

Qua inrichting kun je verschillende varianten kiezen, maar de goedkoopste tent heeft 3 stretchers met dubbele slaapzakken én ritsbare fleechdeken/kussens liggen. Duurdere tipi/tenten hebben zelfs complete bedden.

De camping biedt aan om in de rivier te zwemmen, maar smeer dan eerst antimug op.

Slapen gaat goed. Het gebrom van een aggregaat en rondlopende leiding geeft een veilig gevoel.

Ontbijten kan in de nabij gelegen schuur.

Er zijn douches en wc's met stromend water.

Vriendelijk en zeer behulpzaam

ronell,
    25-12-2009

Na veel andere campings in West Yellowstone te hebben gezien kwamen we een bord van deze camping tegen. Ook deze maar even bekijken. Ontvangst was heel erg super ondanks de drukte. We kregen een rondleiding en folders aangeboden. Overdag in de overblijfruimte gratis koffie en thee. Winkel aanwezig. Sanitair met een code waardoor deze geweldig zijn. We hebben 1 nacht in een cabin gezeten. Deze was groot, schoon en heerlijk warm. 2 nachten met de tent gestaan en we kregen gratis stroom i.v.m. de kou. Ook het snoer konden we lenen. Top camping op 2 minuten vanaf de ingang van het park maar dan met alle faciliteiten die in het park nog wel eens ontbreken. Gezien de tijd van het jaar willen we graag wat luxe anders hadden we in het park gestaan maar deze camping is een goed alternatief.