We hebben een aantal aanbieders voor Mont-Roig del Camp voor je op een rij gezet:

Reviews over Mont-Roig del Camp

ok maar acsi was beter !

Marc Van Delm,
    28-2-2019

Ik was als andersvalide op de camping en kreeg veel support van de leiding en verantwoordelijken, er is een speciale ruimte met aangepast toilet voor andersvaliden. Echt een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2018

Luxe camping met een geweldige ligging!

Ivar,
    24-1-2019

Heerlijke camping! La Torre del Sol is een camping met veel faciliteiten en een geweldige ligging. We hebben daguitstapjes gemaakt naar Barcelona en Tarragona. De kinderen hebben genoten van het zwembad en ik van het prachtige strand. Onze huuraccommodatie was compleet ingericht en erg comfortable. Dit i een camping waar we zeer zeker nog een keer terug zullen komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek en camping aan de Costa Dorada

Jackie,
    14-1-2019

Een uitstekende camping met een mooie ligging direct aan zee en eigen strand. In de buurt van de mooie badplaats Cambrils en interessante steden Tarragona en Reus.

Gereisd met partner in juli 2018

Uitstekend

Maarten van de Loo,
    14-1-2019

Perfecte ligging direct aan zee!

Gereisd met partner in juli 2018

Rob Witz,
    20-12-2018

Een fantastische camping, direct aan zee, met alle voorzieningen die je nodig hebt voor een fijne vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018