Reviews over Moncofa / Moncofar

Prachtig rustig gelegen camping

fransblok,
    29-10-2017

Deze camping met een eerlijke vriendelijke ontvangst bied een prachtig uitzicht over de bergen en ligt 200 meter van een prachtig kiezelstrand.

wij zijn hier drie weken geweest en we denken erover om het volgend jaar weer terug te komen.

In de omgeving kan je veel wandelingen maken en ook heerlijk fietsen.

Rij je met de auto een klein stukje de bergen in dan gaat er een wereld voor je open aan alle pracht die je hier in het binnenland vind.

De camping zelf is schoon en netjes al is het sanitair wat verouderd.

Gereisd met partner in september 2017

Eenvoudige camping om Valencia te bezoeken.

R. Burger,
    24-7-2013

Kleine camping met veel vaste plaatsen. Goed sanitair. In hoogseizoen misschien te weinig. Mooi zwembad, grote kantine. Met auto naar staion in Nules en met de trein naar Valencia. Gratis WiFi bij de receptie. 's Nachts hinder van blaffende honden uit de omgeving. In voorseizoen goedkoop Acsi-tarief.

Gereisd met partner in juni 2013

Zeer mooie camping ongeveer 200 mtr van het strand

NvR,
    15-12-2006

Zeer mooie camping ongeveer 200 mtr van het strand. Alle paden zijn geasfalteerd en de plaatsen zijn voorzien van klein grind. Mooi groot zwembad. Vriendelijk receptie.

Gereisd anders in december 2006