We hebben een aantal aanbieders voor Mill voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mill voor je op een rij gezet:

Reviews over Mill

geweldig wij hebben zeer genoten

joop westerveld,
    6-8-2018

zeer vriendelijke mensen, super schoon sanitair en heerlijk rustig

Gereisd met partner in augustus 2018

Deze camping is Goud waard!

heidi sanders,
    21-5-2018

Top camping!!! Wat een gastvrije mensen die Henk en Maria!!! Echt ongelofelijk dit hebben wij nog nergens mee gemaakt en we kamperen al vele 10 tale jaren... Hier kunnen zelfs kinder campings van leren.... Maria doet er alles aan om het de kinderen naar hun zin te maken onze meiden hebben genoten tot en met.... sanitair piko bello in orde..... Het kampvuur maakt t kamperen extra speciaal..... leuk speeltuintje met van alles en nog wat..... En is t wat minder weer dan hebben ze een speelhal waar de kids zich prima vermaken..... Er is veel sociale controle door de vaste campinggasten wat je ook niet vaak tegen komt..... Koelcel is echt heel handig bij warm weer.... En Maria zorgt wel voor verkoeling voor de kids.... Deze mensen verdienen een Gouden plaat en ons zien ze zeer zekers nog terug!!!!!! Hier staat de brabantse gastvrijheid hoog in t vaandel...... Deze camping zullen wij in ieder geval nooit meer vergeten!!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig en kindvriendelijke minicanping

Christien Bakker,
    21-5-2018

Gezellige en gemoedelijke minicamping in een mooie omgeving. Hele vriendelijke eigenaren. Zeer kindvriendelijk met leuke speeltuin zowel binnen als buiten . En s'avonds bij redelijk weer gezellig bij het kampvuur. Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke camping in een mooie omgeving.

Frank van Rooij,
    21-5-2018

Zeer leuke minicamping. Zeer vriendelijke eigenaren. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen zoals trampoline en speeltuin. Er is geen vaste zwembad maar de camping heeft altijd een opblaasbare badje of waterglijbaan.

Mooie natuurlijke omgeving om te fietsen en veel om te doen.

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Gemoedelijk, gezellig en kindvriendelijk

Brigitt Kragtwijk,
    21-5-2018

Een gezellige camping, waar gemoedelijkheid en gastvrijheid bovenaan staat. Goed verzorgde douche/toilet voorziening. Voor de kinderen wordt er goed gezorgd. Leuke speeltuin en als het weer even wat minder is kunnen ze gebruik maken van de speelhal. Met warm weer zijn er opblaasbare badjes en een waterglijbaan. En spontaan een ijsje! Onze dochter komt er graag. Komen hier al een paar jaar. We kijken weer uit naar aankomende zomer. In de omgeving is het leuk fietsen en terrasjes om even uit te rusten. Kortom, een aanrader als je geen massale camping wil maar een gezellige camping met 'savonds een kampvuurtje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017