campings in Milford Sound

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Milford Sound

Reviews over Milford Sound

• 9Conny29-03-2017

Geweldige natuurervaring

Vanuit Te Anau zijn wij naar Milford Sound gereden waar we aan boord zijn gegaan van de cruiseboot van Real Journey's. Het regende de hele tijd maar de gids aan boord vertelde dat dit een ideale omstandigheid is om de tocht te maken doordat er dan heel veel watervallen te zien zijn! En die hebben we dan ook gezien, ongeveer zo'n 100! Erg indrukwekkend om te zien. Ook de route vanuit Te Anau is geweldig mooi en er zijn veel plekken onderweg om te stoppen en te wandelen. Helaas hebben wij dat vanwege de vele regen niet gedaan.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10HenryW19-06-2014

Onvoorstelbaar prachtig

Op bijna elke reisgids (zoals de LP Discover NZ of de Capitoolgids) staat Milford Sound met de karakteristieke Mitre Peak. En niet voor niets; het is echt onvoorstelbaar mooi. Dat woord valt niet voor niets bij alle reviews! Het begint al met de reis vanaf Te Anau. Ruim 100km slingert de weg zich langs beken, meren, watervallen enz. Onze (rustige) boottocht op MS duurde ca 2 uur. Als je, zoals wij, met de bus uit Queenstown komt, is dat het langste wat kan. Als je in Te Anau overnacht kan je misschien een langere tocht boeken. Het weer is niet te voorspellen. Om 12 uur was de weg nog bij de Homer Tunnel afgesloten door sneeuwval en ijs. Om 12:30 open maar nog steeds sneeuwval. Bij aankomst in MS brak de zon door en werd het stralend mooi weer. Varen maar!

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2013

• 9Martines30-06-2013

alleen de weg al

De weg er naar toe is al geweldig en staan niets voor niets op de Unesco lijst. Maar ik geniet nog het meest als de dag ervoor veel regen is gevallen en de zon die schijnt. Onbetaalbaar.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Alleen gereisd in maart 2013

• 10bremerseefahrer30-04-2013

Das schönste Ende der Welt ist Grandios

Hier im südlichenTeil der Südinsel liegt das Fjordland, eine der wildesten+schönsten Landschaften der Erde.Wir hatten das Gefühl durch unerforschtes Gebiet zu fahren,Berge,die bewaldeten Felsen+Küstenlinie gaben eine grandiose Kulisse ab,die man auch nur von einem Schiff bestaunen kann.Vor 150 Jahren waren hier die Goldgräber unterwegs, heute trifft man in dieser abgelegenden Gegend höchsten mal ein paar Trekker,die mit Rucksack auf Abenteuer aus sind. Alle Passagiere an Deck staunten über die 146m hohen Stirling Falls+die Silhouette des Mitre Peak,dem 1692m hohen Gipfel über dem Milford Sound.Oben zwischen den Steilhängen waren noch Schneefelder zu erkennen. Als die Dämmerung kam zauberte die Abendsonne wunderschöne Lichtspiele+ Regenbogen an den Himmel, von unserem tief unten schwimmenden Schiff bekamen wir fast eine Genickstarre vom beständigen in den Himmel schauen. Mehrere Stunden dauerte die langsame Fahrt durch das Weltnaturerbe, Dusky+Milfordsound sind wirklich eine Reise wert.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2013

• 8paulpb30-03-2013

Milford Sound een indrukwekkend stuk natuur.

Een 'must' als je op reis bent in NZ en wel op het Zuider Eiland, is een bezoek aan de Milford of Doubtful sound. Onze keus was gevallen op de MIlford Sound. Prachtig! Ook de weg er naar toe is prachtig. Je kunt overal boeken voor deze trips, zelfs op de kade waar vandaan de cruise vertrekt.

• 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Lex21-03-2013

Imponerend mooi

Een bezoek aan het Zuidereiland is niet compleet zonder een bezoek aan Milford Sound. Een geweldige ervaring

Gereisd met vrienden in november 2000

• 10Rinus09-10-2011

Mooi, mooi, mooi

De route van Te Anau naar Milford is 125 km. lang het is een schitterend traject en alleen al deze route is de reis naar Milford waard, men komt door een imponerend gebergte met meren en langs beboste hellingen en watervalletjes, onderweg passeerd men de fraaie Mirror Lakes, een heerlijk wandelgebied. Tot aan de lange Homertunnel loopt de weg steeds omhoog, daarna daalt deze op spectaculaire wijze af naar Milford, zonder te stoppen moet men op twee uur rekenen voor dit traject, onderweg ziet men hier de grappige en brutale Kea's, de bijzondere alpenpapegaaien die soms op het dak van de auto gaan zitten en aan de raam- en deurrubbers beginnen te trekkken, u bent gewaarschuwd. De Milford Sound zelf is het ongekende hoogpunt van deze trip met een boottocht door de fjord met watervallen, pinguins en zeerobben, men moet het wel treffen met het weer want het kan hier veel regenen en een dichte mist hangen in de fjord, bij mooi weer is dit de hemel op aarde.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 8Bart01-12-2010

Wereldwonder

Milford sound dat helemaal in het zuidwesten van Nieuw-Zeeland ligt is een prachtig stukje aarde. Er is een lange weg naar toe door een prachtige natuur. Was er in de winter en er lag sneeuw overal op de bergen. Milford sound zelf is prachtig. Heel stil, overal watervallen etc. Verder is er in milford sound helemaal niks, dus raadt het niet aan om er te gaan overnachten. Vergeet geen regenjas mee te nemen want het is één van de natste plekken van de wereld.

Alleen gereisd in juli 2010

• 9Annemarie26-07-2010

Zo mooi!

Een van de mooiste plekjes op aarde. De weg er naar toe is al prachtig, maar neem daar wel de tijd voor, je moet namelijk ook weer terug, en dat kost wel een aantal uur! Onderweg mooie meren, uitzichtpunten, wild water, honderden watervalletjes langs steile wanden, de papegaaien, schitterend! En milford sound zelf; de stilte de rust echt, iets om op je in te laten werken, een dierenrijk, er woont niemand er zijn geen wegen. Helaas werden we er opgegeten door de muggen, daardoor sta je toch iets minder stil op te genieten, maar het zit er idyllisch uit. In milford zelf is nauwelijks bebouwing, er is geen restaurantje ofzo en geen hotels. Proviand meenemen dus! Ga in elk geval niet overnachten in de milford sound lodge!

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2008