Sorteren

Reviews over Mialet

Stoere boeren camping

Martijn
    9-4-2018

Erg leuke boeren camping! Erg stoer, rauw, relaxed, alles kan, niets moet.

Wat kun je dan doen?

- Met de 4x4 het bos in en broodjes bakken bij het vuur.

- Zelfgemaakte-boten race door de beek.

- Vanaf de hooibalen met een supergrote glijbaan naar beneden.

- Met 'le patron' Henri op de MTB door de omgeving, dan kom je écht nog eens ergens.

- Gezellig aanschuiven bij de BBQ, patat of pizza avond.

- Kinder activiteiten waar de kids iets leuks kunnen maken

- Gezellig wat drinken in de bar of bij het kampvuur

- Naar het zwemmeer lopen en kanoën met een bootje varen of vissen

- Leuke stad bezoeken Brantome, Périgueux, Angoulême

- Deelnemen aan een excursie of kanotocht georganiseerd vanaf de camping

- Je bestelde broodjes ophalen in de bar

- IJsje halen (€ 0,50 / 1,00)

Tip, neem oude schoenen of laarzen mee!

Een ontspannen en gezellige vakantieverblijf

Ellen
    26-9-2017

Overzichtelijk, ruime plaatsen. Aansluiting met andere kinderen.

Niets hoeft, veel mag. Leuke activiteiten (hutten bouwen, brooddeeg boven kampvuur, crossen met een jeep etc.) voor de kinderen en voor volwassenen (kasteel bezoeken, kanoën). Mountainbiken met de campinggasten. Prachtige omgeving. Veel te doen in de omgeving. Kinderen willen volgend jaar weer terug.

Gezellige barbecue,- en pizza avond gehad. Back to basic.

Ik miste een aparte ruimte om je te wassen aan een wastafel (met een deur, die op slot kan). Spiegel en prullenbak in de doucheruimte zou fijn zijn. Fijne douches (4 in 1, dus je kan met heel je gezin douchen, maar als het heel druk is of je bent niet met een gezin, dan zou een aparte douche erbij economischer zijn.

Mialet scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews