We hebben een aantal aanbieders voor Metz voor je op een rij gezet:

Reviews over Metz

• 9Arno21-11-2018

Sfeervolle en aangename stad aan de Moezel

Metz is een leuke stad gelegen aan de Moezel. Het heeft verrassend sfeervol centrum, waar een groot deel voetgangersgebied is. Prima restaurants (tijdig reserveren) en genoeg winkels. De stad kent maar een aantal bezienswaardigheden. De Cathedraal is groot en zeker een bezichtiging waard. De stadspoort 'Tour des Chandeliers' met parkje, Temple Neuf (kerk tussen 2 rivieren) en Centre Pompidou (kunstmuseum) zijn benoemenswaardig. In 3 dagen kun je dit gezien hebben, maar wat vooral fijn is aan Metz is de ontspannen sfeer, vooral met mooi weer. In de zomermaanden is er het gratis evenement 'Metz-plage'; een openluchtzwembad, foodtrucks en veel speelmogelijkheden. Je kunt een bootje huren en de Moezel afvaren onder de bruggen door. Er is een groot modern en fraai winkelcentrum in de omgeving van het Centre Pompidou. Al met al hebben wij ons 6 dagen prima vermaakt en komen we zeker nog eens terug. Tip is; rij niet voorbij.., maar naar Metz.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2018

• 9Alex Adriaan Schilstra Schilstra15-08-2018

Mooie stad

Mooie stad het is zonde als het links of rechts laat liggen

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Kitty de Peijper08-10-2017

Metz is een wereld stad

Dat het de moeite waard is om naar metz city te gaan. En niet alleen te gebruiken als overnachting voor een doorreis Is echt een prachtige stad

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marijke07-10-2017

Prachtig

Prachtige oude stad waar je je ogen uit kan kijken. Mooie bruggen, uitzicht en kathedralen. Echt een aanrader! Zelf verbleven we in een niet zo mooi hotel maar wel goedkoop, en dus meer geld over voor de mooie lekkere dingen. Houd er wel rekening mee, zeker met kleine kinderen, dat de Fransen pas vanaf 19 uur eten en je dus voor die tijd geen restaurant in hoeft te gaan.

augustus 2017

• 8Ton20-02-2017

Een stad die we met zijn allen tekort doen!

Metz is een van die mooie Franse steden die nog overzichtelijk zijn. Mooie buurten die net aan de verpaupering zijn ontsnapt. Een prachtig centrum met dat fijne gevoel van "joie de vivre". Met kathedraal, met markthal, met historie, met rivier, met kunst, cultuur en met studenten. Het is mooi fietsen langs "La Moselle". Wat verder van de rivier wordt het achterland wat saai. we dachten aan een overnachting. We zijn een week gebleven.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2015

• 7fam. vd Heuvel07-01-2017

mooie stad

Tijdens ons korte verblijf in Metz hebben we niet veel van de stad gezien. Maar het is wel een stad met een oude uitstraling je kan zien dat deze stad al zeer oud is.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

juli 2016

• 9Van Geirt Liliane10-10-2016

komen zeker terug

Metz is een aangename en mooie stad veel winkels en restaurants heel mooie kathedraal

• 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Marjo02-10-2016

de moeite om terug te keren waard!

Op de terugweg van onze zomervakantie hebben we een nachtje op de 'camping municipal' gestaan. Niets bijzonders, maar toen we doorhadden dat we een paar honderd meter lopen van het centrum van Metz afzaten, besloten we daar maar eens te gaan kijken. We waren aangenaam verrast ..... wat een sfeervolle stad, mooi groen, veel bloemen en erg verzorgd. Het was er lekker druk, maar zeker niet te druk. Ook was er een soort stadsfeest waar veel publiek op af kwam. Wij vonden het zo'n succes dat we in de herfstvakantie weer terug gaan 😃.

• 8Zorg voor natuur

augustus 2016

• 10Eva30-07-2016

Geweldige stad

Wij hebben deze vakantie Lyon, Dijon en Metz bezocht en Metz staat met stip op 1. Wat een leuke, mooie, groene, schone en relaxte stad. En gelukkig ook niet toeristisch. Er is meer dan genoeg te zien om twee dagen mee te vullen. De groene heuvels die Metz omringen zijn bijna overal te zien in de stad en geven een prettige haast landelijke sfeer. Je kunt ook heerlijk wandelen langs de Moezel en genieten van de rust. Genoeg aanbod van leuke eettentjes en de prijzen zijn heel redelijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Soetens27-07-2016

Zeker de moeite

Zeker de moeite om eens te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2016

10 van de 68 reviews gezien