camping Meerlo

Reviews over Meerlo

Een gezellige tijd op een schitterende camping!!

Laurens,
    27-9-2017

Wij waren erg toe aan rust en vonden het geweldig dat het toeristenveld buiten de camping lag. Doordat wij al iets ouder zijn, en niet beschikken over een "mover" of zo, heeft de technische dienst onze caravan op het veld gezet.Onze kleinkinderen waren gezellig met ons mee, en die hebben zich heerlijk vermaakt op het sportveld bij het zwembad. Wij zijn op vrijdag aangekomen, en hadden geen zin meer in koken, dus zijn wij even iets gaan eten in het restaurant .... gewoon een gezellige ambiance, met een goeie sfeer en voortreffelijk eten. Onze kleinkinderen konden gebruik maken van het Wifi netwerk van de camping. dat vonden ze geweldig.

Negatieve dingen, zoals hier ook in bepaalde beoordelingen beschreven zijn, hebben wij niets van kunnen merken. ik geloof dan ook niet dat deze eerlijk zijn. Iedereen was even vriendelijk, behulpzaam en attent, wat ons betreft krijgt deze camping een grote pluim!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

mooie camping in een mooi gebied

monique,
    11-6-2016

Fijne familiecamping waar genoeg te beleven is. Zeer gastvrije eigenaren

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016
    parkmanagement, CEO, 26-6-2016

Hartelijk dank Monique voor jou reactie op Zoover.

De camping is idd omringd door een zeer mooi natuurgebied, die in de toekomst verder word uitgebreid door de reactivering van de "oude Maasarm".

leuke vakantie

mw. Zegers,
    6-6-2016

Voor de kinderen is er genoeg te doen. Ligt aan t bos dus over veel langskomend verkeer hoef je je niet druk te maken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2016

gezellige familiecamping

Familie Olieslager,
    6-6-2016

gezellige familiecamping met ruime plaatsen.

Nieuwe speeltuin voor het restaurant voor de kleine kinderen en de oudere kinderen kunnen in de grote speeltuin spelen. Ze hebben een zwembad met glijbaan en een groot beachvolleybalveld waar ook gevoetbald kan worden. Kortom top vakantie gehad met volop vertier voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Volgend jaar weer!

M. Janssen,
    6-6-2016

Heerlijke vakantie gehad. De camping ligt in een mooie en rustige omgeving met veel wandelroutes. Ruime campingplaatsen en heerlijk (groot) zwembad om in af te koelen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2016