Sorteren

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Mooie camping met krappe plaatsen.

European
    5-9-2018

Mooie omgeving, zeer net toiletgebouw. Hele kleine kampeerplaatsen. Met een caravan is er net plaats voor normale (geen XL) voortent. Goedkoop is het niet, prijzen zijn te relateren aan de mooie omgeving. Drie keer bij de receptie geweest, heel lang moeten wachten voordat ik geholpen werd. 1 keer maar gewoon weggelopen. Niet klantvriendelijk dus. Camping wel gezellig vol en heel veel te doen in de omgeving.

prima

de laat
    8-9-2016

wij stonden met onze caravan op het verhoogde gedeelte, dat zijn grindplaatsen. er zijn daar 3 varianten plaatsen wij hadden de kleinste ervan en hadden ruimte genoeg, vlak bij het nieuwe sanitairgebouw wat zeer netjes is en ruim opgezet. de plaatsen beneden op het gras ogen wat rommelig en klein. de kinderen hebben zich na het wandelen goed vermaakt in het zwembad(wat wel wat aan de koude kant was) en met het speeltuintje. restaurant bij de camping was prijs-kwaliteit prima. campingwinkel klein maar wel lekkere verse broodjes. omgeving geweldig, mayrhofen op loopafstand. zomerpas is bij 2 betalende ouders, kinderen gratis!!! geweldig mooie wandelingen in de(directe) omgeving.