Sorteren

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

prima

de laat
    8-9-2016

wij stonden met onze caravan op het verhoogde gedeelte, dat zijn grindplaatsen. er zijn daar 3 varianten plaatsen wij hadden de kleinste ervan en hadden ruimte genoeg, vlak bij het nieuwe sanitairgebouw wat zeer netjes is en ruim opgezet. de plaatsen beneden op het gras ogen wat rommelig en klein. de kinderen hebben zich na het wandelen goed vermaakt in het zwembad(wat wel wat aan de koude kant was) en met het speeltuintje. restaurant bij de camping was prijs-kwaliteit prima. campingwinkel klein maar wel lekkere verse broodjes. omgeving geweldig, mayrhofen op loopafstand. zomerpas is bij 2 betalende ouders, kinderen gratis!!! geweldig mooie wandelingen in de(directe) omgeving.

prima

voncken
    21-12-2015

Met zelfs een babybad. Vriendelikjke mensen. Prachtige omgeving. Niet zo'n diepe plekken, maar acceptabel

Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 368 reviews