camping Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

geweldig, thuiskomen, al weer geboekt.

paul korremans,
    7-1-2019

fijne camping, beneden zijn de plaatsen wat ondiep maar aan de zijkant en boven grote plaatsen. Boven een mooi en schoon toiletgebouw met wasmachine en droger. Ook een droogruimte voor (winter)kleding. Naast het voortreffelijke restaurant ook een douche en toiletgebouw niet zo luxe als boven maar voldoet prima ook hier wasmachine en droger. Naast de receptie een binnen/buitenzwembad, niet zo groot maar wel mooi. Het pinksterweekend een en al muziek geweldig. Zo ook iedere vrijdagmiddag. De omgeving is supermooi met veel wandelpaden en veel terrasjes onderweg wandelen is tenslotte een dorstige aangelegenheid. Iets verder weg Innsbruck en Kufstein Rattenberg het Swarovski museum en nog veel meer om te gaan zien, te veel om hier op te noemen. De mensen op de camping zijn al die jaren dat wij er komen supervriendelijk en erg behulpzaam.

fantastisch, de mensen zijn zorgzaam en gastvrij

Nancy de Wit,
    5-1-2019

De camping lig vlakbij het gezellige dorpje Mayrhofen waar ieder jaar een gezellig straatfeest word georganiseerd en waar je heerlijk op een terrasje kunt zitten.

Er zijn een heleboel wandelroutes, zowel op de berg of onder aan de berg.

De Campingplaatsen zijn net groot genoeg om vakantie te vieren, ze waren druk bezet!

Geen animatie voor de kinderen, maar op de camping zijn er genoeg kinderen onder elkaar om mee te spelen. Ze kunnen buiten spelen en binnen in een speelruimte onder het toiletgebouw.

Er is geen megazwembad voor de kids of superglijbanen maar wel heerlijk om in te vertoeven met elkaar.

Geen mega strand maar wel een paar heerlijke plekken in de buurt aan het water.

Je kunt er niet culinair eten maar wel kun je heerlijk buiten op een terras of binnen een maaltijd naar keuze eten geserveerd door gastvrije mensen.

Wekelijks is er Tiroler muziek door muzikanten uit eigen land.

De toiletruimtes zijn schoon en netjes, ze worden dagelijks gereinigd.

De prijs die we mochten betalen was de moeite waard.

Mooie camping met krappe plaatsen.

European,
    5-9-2018

Mooie omgeving, zeer net toiletgebouw. Hele kleine kampeerplaatsen. Met een caravan is er net plaats voor normale (geen XL) voortent. Goedkoop is het niet, prijzen zijn te relateren aan de mooie omgeving. Drie keer bij de receptie geweest, heel lang moeten wachten voordat ik geholpen werd. 1 keer maar gewoon weggelopen. Niet klantvriendelijk dus. Camping wel gezellig vol en heel veel te doen in de omgeving.

prima

de laat,
    8-9-2016

wij stonden met onze caravan op het verhoogde gedeelte, dat zijn grindplaatsen. er zijn daar 3 varianten plaatsen wij hadden de kleinste ervan en hadden ruimte genoeg, vlak bij het nieuwe sanitairgebouw wat zeer netjes is en ruim opgezet. de plaatsen beneden op het gras ogen wat rommelig en klein. de kinderen hebben zich na het wandelen goed vermaakt in het zwembad(wat wel wat aan de koude kant was) en met het speeltuintje. restaurant bij de camping was prijs-kwaliteit prima. campingwinkel klein maar wel lekkere verse broodjes. omgeving geweldig, mayrhofen op loopafstand. zomerpas is bij 2 betalende ouders, kinderen gratis!!! geweldig mooie wandelingen in de(directe) omgeving.

prima

voncken,
    21-12-2015

Met zelfs een babybad. Vriendelikjke mensen. Prachtige omgeving. Niet zo'n diepe plekken, maar acceptabel