campings Marseillan-Plage

Reviews over Marseillan-Plage

Super Strandvakantie !

Marjolein,
    1-12-2018

Zaten op camping beach garden in een chalet, was een geweldige camping met directe toegang tot het strand. Er zijn hele mooie en iets minder mooie caravans, er zijn meerdere touroperators actief. Naast het strand is er op de camping ook een geweldige bakker, waar je ook lekkere pizza’s kan halen, een zwembad , winkel en restaurant. Het dorpje ligt op loopafstand en is zeer levendig. In het seizoen ( ook nog in september) elke dag markt. Heerlijke plek voor een ontspannen strand vakantie!

Een fantastische camping, zeker de 5* waard

K. Ham,
    30-11-2018

Een fantastische camping, zeker de 5* waard. Met een eigen verse bakker, een hele mooie grote buiten zwembad, met veel ruimte er omheen. Maar er is ook een overdekte gedeelte met alleen maar jacuzzi's en een groot ondiep bassin voor pootjebaden, waar voornamelijk veel Fransen gebruik van maken, een aanrader, zeer relaxt. De pad naar de winkels, het restaurant, bar en zwembad, waar een iedere avond een entertainment plaats vindt, is 's avonds prachtig verlicht, dan staan de palmbomen en allerlei exotische bloeiende planten volop in het licht, een heel mooi gezicht. De verse bakker is echt top, de meeste mensen beperken zich tot de bekende baguette, maar ze hebben echt veel meer soorten lekkere broden, ook baguettes met zonnebloempitten erop, of sesam, of maanzaad, wij hebben zulke baguettes nog nergens anders in Frankrijk gezien en wij vonden ze erg lekker. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad en zullen met plezier terug komen

Een échte "niets-moet-alles-mag" vakantie!

Fam. Lagerwaard,
    22-11-2018

Komend seizoen gaan wij voor de 3e achtereenvolgende keer naar deze camping. En dat wil wat zeggen, want wij gaan eigenlijk nóóit op herhaling naar dezelfde camping. Wij vinden de camping erg fijn. Mooie schone nieuwe huurcaravans met airco. De plaatsen zijn niet groot maar wij vinden het groot genoeg. Overdag zijn wij toch voornamelijk aan het strand of bij het zwembad. De camping wordt erg goed onderhouden en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Natuurlijk is het een commerciële, drukke camping maar dat was ook wat wij met oog op onze kinderen, 12 & 13, hebben uitgezocht. Die vinden het hier geweldig en kunnen niet wachten totdat we weer gaan.

Redelijk tot goed

C. Bukkens,
    10-11-2018

Beauregard in Marseillan Plage.

Camping alleen voor kampeerders. Ook in voorseizoen snel vol. Zorg er voor dat je voor 12.00 u. op de camping bent dan is er een goede kans dat er een plekje is. Na 15.00/16.00 u. kun je het echt wel vergeten. Staplaatsen aan de klein. Er zijn ook grotere plaatsen maar die kosten iets meer. Verder een fijne camping direct aan het strand. Prima sanitair. Bakkertje met heerlijk stokbrood direct aan de overkant bij de ingang. Afvoer voor grijs water in de grond van campers aanwezig. Wel goed manouvreren want het is er wat krap. Marseillan Plage met vele winkels/restaurants e.d. op 3 min. lopen. In de zomer moet het hier een gekkenhuis zijn.

Camping prachtig, ligging accommodatie minder

H.J. Kersten,
    14-10-2018

Prachtige camping, heel keurig, mooi zwembad. Zelfs nog animatie in naseizoen. Prima bakker en winkel. Strand en zwembad op loopafstand. Mooie mobilhome van Roan maar helaas erg dicht op elkaar. Airco van de buren precies onder ons slaapkamerraam.