Sorteren

campings Marseillan-Plage

Reviews over Marseillan-Plage

Herman Kracht
    3-9-2018

Voor de 4e jaar op geweest, Top camping, denk dat er onderscheidt moet worden gemaakt tussen huren van een accommodatie of de reguliere campingplekken.Wij hadden bij een touroperator een caravan gehuurd en deze was goed in orde. Zee en strand op loopafstand, zwembad heerlijk met wel wat strenge badmeesters. Maar ben van mening dat opvoeden bij je eigen kind begint, ondanks dat moeten de badmeesters ook begrip hebben voor de vakantieganger. De bakker is top.

Prijzen aan de bar zijn wel aan de hoge kant, tevens in de avond bij de animatie zijn er te weinig obers om de bestellingen op te nemen.

Geweldig en super met kleine kinderen!

Familie Tang
    29-8-2018

Prachtige kleinschalige camping direct aan zee met een groot zwembad, speeltuin en mooie nette stacaravans. Enige nadeel was de picnicbank en geen lekkere luie stoel en geen restaurant.

Patrice, Directeur, 2-9-2018

Beste Familie Tang,

Wij danken u voor uw super feedback, en hopen u volgend jaar weer te zien.

Super!

Friesland
    29-8-2018

Super mooi en schoon camping met prive strand (was top). Stacaravan en personeel van touroperator super aardig en klantvriendelijk. Animatie was ook super. In een woord we hebben weer een geweldig vakantie gehad op de camping beach garden

Niet voor jonge kids

Rik
    21-8-2018

Wij zijn hier (op dit moment nog) voor de derde keer en voor het eerst sinds het geen Yelloh Village meer is.

Voor gezin met jonge kids is het niet echt meer geschikt.

Pluspunten:

Goed onderhouden, nette mobil home met airco, vriendelijk personeel, fijn strand

Minpunten:

Geluidsoverlast van franse jeugd met draagbare speakers tot na middernacht over de camping, kindersisco voor de allerkleinsten begint pas om 21:00 en is vooral een opsomming van in 6 talen vertellen welk liedje er komt, ca 4 liedjes in totaal. Handdoekje leggen bij zwembad, megadruk. Je kunt over de hoofden naar de overkant lopen.

Laatste keer geweest.

Zeker voor herhaling vatbaar (mits goede plaats)

Dmtm
    18-8-2018

Zeer goed verzorgde camping direct aan zee. Camping staat hutje mutje maar wel met afscheiding / beplanting. Zeer vriendelijk personeel (winkels, bar, animatie, restaurant, receptie, hoveniers). Heerlijk en luxe terras waar elke avond animatie is voor elke leeftijd met een fantastische akoestiek. Bar is om 0800u open om een heerlijke café met croissant te eten met uitzicht op zee. Alles is op loopafstand omdat het een relatief kleine camping is echter zeer mooi aangelegd. Plaatsen aan zee zijn minder luxe dan de prijs doet vermoeden. Men staat erg krap en zonder schaduw voor een meerprijs aan zee achter een hoge witte hek. Zwembad is heerlijk verwarmd en heeft enkele glijbanen. Bedjes zijn zo hard als beton maar dat mocht de pret niet drukken. Als je pech hebt wordt je tegen de wc/douches geplaatst die wel voor een groot gedeelte afgesloten worden vanaf 2300u. Echt wel 5*waardig voor een heerlijke zomervakantie. Echte aanrader!