Reviews over accommodaties in Marokko

Beste camping van Marokko!

Ineke Miara
    5-9-2018

Gastvrij onthaal door camping eigenaar. Zeer schone camping. Uitzonderlijk voor Marokko. Wij zagen dit niet eerder. Heerlijke warme douche en goed eten in het restaurant voor niet zo veel geld. Wij kampeerde met de tent en het klimaat was heerlijk. Wij hadden volop schaduw. Mooie rustige ligging en toch heel dicht bij het strand.(10 minuten met de auto). Zwembad wat aan de kleine kant, maar daarentegen weer heerlijke stoelen waar je op kunt relaxen. Kortom een echte aanrader!!! voor iedereen die in Marokko kampeert. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn! Wij hebben veel gekampeerd in Marokko. Maar dit was de beste camping!

geweldige plek bij geweldige stad in gewelfig land

mayo
    15-10-2013

wij toeven er -met genoegen- elk jaar minstens een maand. uiteraard gaat het om een "marocaanse camping" dus ga dit niet met europese ogen bekijken maar zie het zoals het is: betaalbaar, functioneel, liggend aan de duinen/oceaan voor 7 euro per nacht:)

de beheerders zijn behulpzaam en doen hun best

er kan veel: zelfs eten koken op een houtvuurtje!

het is een marocaanse beleving om hier te toeven en mensen te ontmoeten, bij het houtvuur en het licht van de vuurtoren

en de loopafstand naar de medina is "een prachtige strandwandeling" !

Mooie camping aan zee

Ben en Rina
    6-10-2010

Atlantica Parc ligt 14 km. ten noorden van Agadir , deze camping is geopend in Juli 2009 , wij stonden met onze camper op deze camping in Juli 2010, mooie grote plaats met op elke plaats een waterkraan met drinkwater , mooi groot zwembad met genoeg ligstoelen waar je gratis gebruik van kon maken . Er is ook een kleine supermarkt , wat handig is want buiten de camping is er niets . Aan het begin van de camping is het zwembad en aan het eind de zee met zandstrand, super . het sanitair was schoon en er zijn genoeg wasmachines, er zijn speciale plaatsen voor de w.c. en het afvalwater te legen , alles schoon en netjes , vriendelijk personeel , wij komen hier zeker terug.

Mooie campingde

Ben en Rina
    1-9-2010

Mooie camping met zwembad, wij stonden er met onze camper voor 9euro50. per dag incl. electriciteit. Er zijn ook nomaden tenten te huur die leuk ingericht zijn met slaapkamer , douche en toilet , de camping ligt wel ver buiten de stad en er is niets te doen . Op de camping kan je wel een taxi bestellen en voor 9 euro brengt hij je naar Marrakech tot het plein Jemaa el-fna , het is ong. 30 minuten rijden en s´avonds heel erg druk .

goed verzorgd, lekker zwembad.

Ann
    15-8-2008

Een goed verzorgde camping. Een lekker zwembad voor een verfrissende duik.

Er is helaas maar een heel klein stukje gras voor ongeveer 3 kleine tentjes.

Goed sanitair.

Leuke camping om op te staan. (aug 2008)