Marina di Grosseto

We hebben een aantal aanbieders voor Marina di Grosseto voor je op een rij gezet:

Reviews over Marina di Grosseto

Prima

Oppelaar,
    30-1-2019

leuke plaats , mooie natuur, vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2018

top camping

eva,
    29-1-2019

mooie camping met zeer vriendelijk personeel

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Ontspanning en vermaak in het prachtige Toscane

Dhr.Stoop,
    29-1-2019

Activiteiten en tripjes met een Nederlandse reisorganisatie aanwezig op de camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Antonie,
    19-1-2019

Echte geweldige vakantie gehad met op top taxi service van de reisleiding ter plaatse

Gereisd alleenreizend in juli 2018

heerlijke gezinsvakantie

Henk,
    18-1-2019

Lekker ruime plaatsen, we hadden voor onze oudste een extra tentje geboekt bij Labyrinth, die stond er al. Onze hele tent was al klaar toen we aankwamen, met verse koffie. De reisleiding kwam ons later op de dag uitleggen wat er allemaal mogelijk is met surfen, zwembaden, excursie (Florence en Rome), ze gingen pannekoeken bakken met de kinderen. Wij hadden een relaxte vakantie, wat doen en een boekje lezen, de kids hebben zich prima vermaakt. We hebben maar een paar keer gekookt, want het restaurant op de camping heeft een prima kaart. Wat mij betreft gaan we weer, het gezin wil ook wel een ander land. wordt vervolgd haha,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018