campings Mantinge

Reviews over Mantinge

Een heerlijk verblijf, gaan we nog een keer doen!

Mars,
    1-2-2019

Dit was de tweede keer dat wij op de Voscheheugte stonden. Deze keuze gemaakt om de heerlijk rustige camping in een mooi wandel- en fietsgebied. Wat je zeker geprobeerd moet hebben is het eethuis. Dat heeft echt een hele goede keuken. Voor ons is de Voscheheugte een plek om in een paar dagen tijd lekker tot rust te komen.

Afgelopen jaar was er zichtbaar hard gewerkt om het terrein begaanbaar te houden. Was nu met nattigheid en sneeuw geen probleem. Daar heb je als kampeerder ook een rol in, door de auto te parkeren op de daarvoor beschikbare plaatsen (het is een natuurcamping op Drentse veengrond). Het sanitair is niets mis mee en zeker schoon. De volgende stap die de eigenaren willen nemen is het ventilatiesysteem verbeteren.

Wij willen zeker nog een keer terug. Onze tip; ga eens op doordeweekse dagen in de winter.

Gereisd met partner in januari 2019

Prachtig!

Toon Hartjes,
    9-12-2018

Prachtige camping met mooi en schoon sanitair

Gereisd met partner in april 2018

Yvonne velthuijsen,
    4-12-2018

Dat het geweldig is en mooi fietsen

Gereisd met partner in juni 2018

E.C.,
    2-12-2018

De rust, de heide, het bos. De eigenaars, alles klopt gewoon.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastie

Alice,
    2-12-2018

Mooi en rustig en gezellig

Gereisd met partner in juli 2016