We hebben een aantal aanbieders voor Malcesine voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Malcesine voor je op een rij gezet:

Reviews over Malcesine

Een surfersparadijs met pure Italiaanse traditie!

Brit,
    29-11-2018

Heerlijke plek onder de olijfbomen. Een paradijs voor surfers. Diverse accomodaties mogelijk! Al jaren gerund door de familie Tonini. Hier kwam ik al als kind. Door het mediterane klimaat en het prachtige meer tussen de bergen, elke keer anders!

Gereisd met partner in september 2018

Supper Camping en supper locatie

Fam Smolders -Begois,
    21-11-2017

Supper vriendelijke en hulpvaardige eigenaars alsook het andere personeel !! Mooie en heel propere camping , !!

Gereisd met partner in augustus 2017

Basic

Familie Bons,
    22-8-2017

Wilden bij aankomst in eerste instantie omdraaien. camping tegen heuvel gelegen in terrassen opgedeeld. Dacht nooit dat ik onze caravan de steile helling, die je moet nemen om de camping op te rijden, kon bedwingen. Dit bleek achteraf helemaal geen probleem te zijn. Toen het zonnetje ook nog begon te schijnen en de vriendelijke beheerster Marta ons de plaats had toegewezen bleek het best aardig. Gelegen direct aan het gardameer met enkel ertussenin een drukke weg. Die wel nadrukkelijk aanwezig kan zijn als je dat wilt. S'avonds echter rustiger. Tunneltje leidde naar het Gardameer. Zwemwater helder en erg koud. Geen zwembad op de camping. Broodjes te bestellen bij receptie. Sanitair eenvoudig en schoon, enkel de vocht/schimmelplekken op het plafond! Restaurant Baitone aan de camping verbonden. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. Genoeg te eten in de omliggende steden.

Malcesine in 10 auto minuten te bereiken. Verder Riva del Garda en Limone sur Garda in de buurt. Vanuit Malcesine voor 9 euro pp met de boot naar Limone. Leuk om te doen. Wij vonden Malcesine veruit de mooiste plaats. Rest zeker een bezoek waard. Ook kan men vanuit Malcesine de Monte Baldo op. Tip: Ga vroeg of ga niet. camping verder lekker rustig en voor een paar nachten om het mooie gebied te verkennen prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie locatie

Anoniem,
    16-8-2017

Mooie, eenvoudige camping. Plekken aan het water bieden een mooi uitzicht over het meer. Mooi privestrand via een tunnel onder de straat door bereikbaar. Waterschoenen wel nodig.

Broodjes te bestellen in het kleine winkeltje, voor de volgende dag. 10 minuutjes fietsen naar Malcesine, met een spar supermarkt. Leuk dorp. Wandelen op de Monte baldo is erg mooi.

Netjes sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer goede camping met behulpzame camping houder

Jk,
    8-8-2017

Goede locatie , nabij het meer verder goede mogelijkheden om te fietsen.

Verder dichtbij de opstap voor een dagje uit op de Monte Baldo.

Het dorp Malcesine ligt op loop afstand.

De kantine mag wel wat meer leuke avonden organiseren.

Gereisd met partner in juli 2017