We hebben een aantal aanbieders voor Maissana voor je op een rij gezet:

Reviews over Maissana

Aanrader!

Tjalf en Christa,
    3-9-2018

In augustus verbleven wij twee weken in een huurtent en wij vonden het geweldig! De camping ligt op een prachtige plek en bood zoveel meer dan we verwacht hadden. Onze kinderen hebben genoten van het beekje, de skelters, het hangmattenbos met de door Sake gebouwde hangbrug en het frisse opzetzwembaden en de ping-pong tafel en het badmintonnen! Carla en Sake waren geweldig! Toen wij wat problemen hadden met de bedden in de huurtent heeft Sake snel en handig een oplossing voor ons bedacht, dat was fantastisch! Het sanitair was basic, maar altijd schoon. Wij vinden deze camping écht een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Tot rust gekomen op prachtige groene camping

Bas en Anneke,
    11-8-2018

Wij waren een week op deze knusse gezellige prachtig groene natuurcamping met lieve beheerders, Carla en Sake, die hart hebben voor de camping en de kampeerders. Enthousiaste eigenaars, Dimitri en Sakia, die nog steeds bezig zijn om de camping te verbeteren. Zo is dit jaar een heel mooi chaletje gebouwd. Petje af! Wij vonden onze plaats ruim. De stress glijdt van je af na een gezellige avond soms bij een kampvuur. De heerlijk koele diepgeslapen nachten dragen ook bij aan ontspanning net als het geluid van het kabbelend beekje. Het sanitair is basic, maar prima. Wij douchen op goede tijden, want de stevige straal was prima warm. Voor ons was het wel een uitdaging om met onze redelijk grote caravan de aangewezen plek te bereiken over een onverhard pad met stijle stukjes zonder vierwielaandrijving van de auto. Maar met de enthousiaste coaching van Carla en Sake is het gelukt. Als het regent, regent rij je in een wip naar de droge kust.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Kleinschalige camping midden in de natuur!

Braaksma,
    23-7-2018

Een mooie, kleinschalige camping midden in de natuur. Carla en Sake zijn erg gastvrij en vertellen je graag over de mooie plekken in de omgeving. Net als eigenaar Dimitri.

Een zwembad, beekje, schoon sanitair, vers brood, kampvuur, rust en gezelligheid. Genoeg te doen en zien in de omgeving. Wat wil je nog meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige kleinschalige natuurcamping

Margje en Bas,
    19-7-2018

We hebben ruim 1 week op de gezellige kleine natuurcamping gestaan. Sake en Carla zijn zeer vriendelijk en helpen graag waar nodig is. Ook de campineigenaar Dimitri, die ong. 3 dagen per week aanwezig is, is zeer gastvrij. De camping ligt wat afgelegen, dus om ergens te komen is het altijd een stukje rijden, maar dat is zeker geen straf in deze mooie omgeving. Sanitair is basic, maar voldoet (water wordt soms wat later warm of blijft wat aan de koude kant), als het warm weer is, is dat natuurlijk geen probleem 😊. In de week dat wij er zaten koelde het in de avond lekker af, alles werd wel snel vochtig door de dauw.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Genoten van rust, omgeving en prachtige uitzichten

Christel en Jeroen,
    8-7-2018

Heerlijke rustige camping met mooie grote plaatsen. Het ontvangst was zeer vriendelijk door Sake en Carla. Iedere ochtend een gezellig samenzijn met de andere campinggasten onder het genot van een kopje koffie en croissant. Maar ook 's avonds was een plezier bij het kampvuur of je verwonderen in het donker omringt door vuurvliegjes. Je kon rustig een dag zonder andere mensen op de camping, achter blijven en genieten van natuur en het geluid van een klein stromend beekje langs de camping.

Vanuit de camping waren verschillende idyllische stadjes goed bereikbaar met de auto. Wij hebben ook nog een heerlijke buitenrit te paard mogen maken.

De camping eigenaar Dimitri is een uitstekende gastheer. Kortom; genoten!

Gereisd met partner in juni 2018