Reviews over Maishofen

Vooral een wandel camping

op den Camp,
    13-8-2017

We waren hier met ons gezin van 5, waarvan 3 kleine kinderen en daarvoor is deze camping toch minder geschikt. De plekken staan dicht op elkaar en er is nauwelijks iets te doen voor de kids. Speeltuintje is piepklein en de vijver nodigt niet uit tot zwemmen. Er komen vooral veel wandelaars en je kunt vanaf de camping direct aan verschillende routes beginnen. Als je komt om te wandelen is het een goede basis. Wifi was perfect en gratis net als de douches. We zijn naar de watervallen van Kaprun geweest en dat is aan te raden om een keer te doen.

Een heerlijke camping om vaker terug te komen

Ton Leuverink,
    19-7-2017

Gewoon genieten en vooral eens lekker eten in het gasthof

verzorgde camping

fam De Vylder,
    14-8-2016

Mooie en rustige camping. Plaatsen qua oppervlakte gemiddeld. Verzorgd sanitair. Vlak naast een meertje waarin kan gezwommen worden. Mooie omgeving. Er is een restaurant aanwezig op de camping.

Goede camping

Fam. van Jeveren,
    27-12-2015

Wij hebben met Kerst en Oud en Nieuw hier gestaan, op een zeer ruime plaats. Voorzieningen zijn heel goed, alleen als het nat weer is, is de plaats net een moeras. De grond sopt onder je voeten, paden zijn modderig. Ook de douches moet je oppassen, want als je even te lang onder de douche staat, gaat het licht uit en sta je in het donker, want de bewegingsdetector is buiten de douche.( bij de Heren). Een Goot nadeel vinden wij, dat er in de gidsen staat, dat je met Creditcard en bankkaart kunt betalen, maar die worden niet geaccepteerd. De eigenaresse wilt alleen Cash geld. Als je dan verwijst naar beide gidsen, lacht ze wat en wuift dit weg, met de opmerking: "In het dorp kunt u geld opnemen". Voor de rest is het een goede camping en van hieruit kun je prachtige wandelingen en excursies maken.

Prachtige camping.

Familie Bus,
    14-8-2014

Het is een goed verzorgde camping. Met een vriendelijke en behulpzame eigenaar.. De ligging van de camping is geweldig ook het uitzicht. Wij stonden met onze caravan aan het water. Mooie plekken.

Het sanitairgebouw. is zeer proper. Voldoende wasgelegenheden..

De prijskwaliteit is zeer gunstig. Op de camping ligt een restaurant waar je goed kan eten. Wij komen zeker terug !!!!!