Mainz-Kostheim

Reviews over Mainz-Kostheim

Wij komen met plezier terug.

Piet en Marielle Jereskes,
    7-8-2018

Kamperen zoals het hoort. Een camping is geen huis met alles erop en eraan. Wij vonden het een prima camping en zeker als het zo heet is. Schoonhouden van sanitair was prima maar ook hierin zijn sommige kampeerders laks en laten het niet altijd netjes achter. De twee campingbeheerders waren zeer correct en alert met regelmatig controleren of alles goed of niet goed stond. De camping winkel had alles wat je op een terras kunt drinken en broodjes en noodartikelen voorradig. Wij hebben er genoten.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fam Hartendorf,
    12-5-2018

Goede camping werden hartelijk ontvangen.sanitair was schoon geen muntjes voor de douche je kan lekker lang douchen.broodjes service Je kunt er lekker langs de Rijn lopen. Op de fiets naar mainz.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijke uitvalsbasis voor Mainz

Jelle Settels,
    8-8-2017

Rustig gelegen camping in een park aan de Rijnoever. Sanitair is gedateerd maar wordt wel redelijk netjes bijgehouden. Veel beschutte plekken. Klein terras met uitzicht op de Rijn.

Gereisd alleenreizend in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed

Rob,
    15-7-2010

Mooi gelegen stadscamping die goed te bewandelen is naar de stad. (2 km)Schoon sanitair. Wel "Mittag Ruhe" van 13.00 tot 15.00 uur. Direct aan de Rijn gelegen.

Gereisd anders in juli 2010