Reviews over accommodaties in Luxemburg

Fantastisch leuke vakantie gehad op deze camping

John Oomen,
    3-12-2018

Grote plaatsen met leuk uitzicht en super sanitair. Een goed restaurant met een uitgebreide kaart en beheerder die er alles aan doen om het je naar het zin te maken.

geweldig

Dennis,
    30-11-2018

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

Aangenaam verrast

Peter,
    2-11-2018

Last minute deze camping geboekt.

De omgeving was bekend, 20 jaar geleden voor het laatst in Luxemburg geweest. Op basis daarvan gezocht naar een middelgrote camping in de buurt van Mullerthal.

Camping is goed uitval basis voor race en/of ATB toertocht (ATB's waren mee).

De vuilnis wordt opgehaald. Mogelijkheid tot afscheiding aanwezig.

Op de camping zelf geen overdreven last gehad van schreeuwende kinderen en blaffende honden.

Restaurant alleen bij pure nood gebruiken, te duur voor wat je krijgt.

Kasteel in Larochette is op loopafstand.

Negatief : vanwege het noodweer eerder dit jaar waren veel wandelpaden en wegen in het Mullerthal gebied niet overal toegankelijk. Was niet gemeld op website.

Positief : buiten het hoofdseizoen is het mogelijk om de caravan zonder stalling kosten te laten staan je betaalt alleen voor de overnachting. Zodat je weekends terug kan komen (wat is nu 400 km) hebben we dan ook gebruik van gemaakt.

Gewoon super en heel centraal

Ineke van vliet,
    30-10-2018

Fijne camping groot maar toch rustig sanitair word goed schoongehouden een ding wat ik niet fijn vond was het zwembad dat is echt te klein voor zo'n grote camping

tevreden

fam. Bakker,
    29-10-2018

Wij komen hier al 3 jaar. Aangezien onze jongste dochter van 16 hier elk jaar heen wilt en hierdoor elk jaar nog mee wilt en wij zelf zeer tevreden zijn over de camping zelf en de omgeving. Onwijze aanrader voor pubers er is namelijk een uitgaans plekje (de bunker) er erg leuk voor hun. Verder een prima zwembad en de plekken zijn aardig ruim. Ook een gezellig terras, de animatie doet het erg leuk en 2 keer in de week is er 's avonds een bandje dat optreed. Dus een camping voor jong en oud.