Campings Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Geweldig

Rudi bogaerts,
    20-3-2019

Leuke camping met alle voorzieningen en heerlijke plaatsen aan het water met super vriendelijke uitbaters en personeel !!! komen er zeker terug in 2019

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige week gehad

Mariska van der Beek,
    17-3-2019

Prima ingerichte tent via touroperator. Erg warm. Welkom kinderen kregen ranja. Ook genoeg te doen op de camping en rondom de camping. Leuke sanitair voor kids.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende gezinsvakantie in Zuid-Franse sfeeren

Pim,
    9-3-2019

Vorige zomer 2 weken in juli naar volle tevredenheid op camping Auf Kengert gekampeerd met onze vouwwagen. Fijne familiecamping met een Zuid-Franse sfeer. Allerlei type kampeerders en kampeermiddelen kwam je op de camping tegen. Vriendelijk personeel, leuke speeltuin/-bos, elke dag kampvuur, prima kleinschalige horeca en kinderactiviteiten en prettig verwarmd zwembad waarin onze kinderen (5 en 3 jaar) en wij ons bij 27 tot 33 graden prima hebben vermaakt. Op de camping kun je ook ingerichte tenten of een klein chalet huren. Vanaf de camping kun je mooie korte en lange wandelingen maken, ook richting het dorpje La Rochette. Met de auto kun je in de omgeving veel leuke dorpjes en mooie grotten en watervalletje bekijken. Het gebied heet niet voor niets Klein Zwitserland. Ook is het Dinopark en de Tree-top walk net over de grens in Duitsland een aanrader. Kortom; prima vakantiebestemming bij mooi weer en wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke, gezellige camping & prachtige omgeving

Brenda van Dijk,
    24-2-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Camping Birkelt. We hadden een 7-persoons stacaravan gehuurd die modern, schoon en ruim was. Iets te weinig keukeninventaris voor 6 mensen maar goed, daar zijn wel oplossingen voor te bedenken. Het animatieteam organiseerde allerlei leuke activiteiten voor kids tot en met 12 a 13 jaar. Spooktocht, bingo, Hollandse avond etc. Genoeg en voor elk kind wat wils. Sowieso een kinderrijke camping en vooral veel Nederlandse gasten. Het zwembad is aan de kleine kant en t water wat koud maar ach... onze 4 kids van 8,9, 11 en 11 vermaakten zich er prima en wij hebben lekker in het zonnetje op een ligbed in de ligweide gelegen. Helemaal prima. Restaurant zijn we niet geweest, afhaal snacks waren vrij duur en was dus eenmalig. De camping ligt in een prachtige omgeving, op kleine afstanden genoeg te zien en beleven. Mooie kastelen, prachtige natuur/bossen en de stad Luxemburg is een bezoekje waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Anne, Marketing medewerker, 1-3-2019

Beste Brenda,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de mooie omgeving en de gezellige activiteiten op de camping. Ik hoop dat we jullie snel nog eens mogen begroeten!

Fijne gezinscamping gelegen in prachtige omgeving.

I.Stellingwerf,
    2-2-2019

Heel fijn verblijf gehad op deze gemoedelijke camping. We hadden een stacaravan tegenover de receptie met veel privacy door de heg aan de zijkanten. Caravan was keurig schoon en bedden lagen goed. Kinderen vermaakten zich opperbest in de (indoor) speeltuin, en konden lekker dwalen over het terrein. Camping ligt prachtig aan de rivier; echter is het water ijskoud en dus niet geschikt om in te spelen voor de kids. Dan is het jammer dat een zwembad ontbreekt. In het restaurant wordt eenvoudig maar goed eten geserveerd. Vanuit camping kun je fietsen langs een stuwmeer, prachtige natuur! We hebben uitstapjes gemaakt naar Vianden (met stoeltjeslift naar groot kasteel en ook een prachtig zwembadencomplex in de heuvels) en Luxemburg stad (aanrader)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018