Campings Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Geweldig

Rudi bogaerts,
    20-3-2019

Leuke camping met alle voorzieningen en heerlijke plaatsen aan het water met super vriendelijke uitbaters en personeel !!! komen er zeker terug in 2019

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne gezinscamping gelegen in prachtige omgeving.

I.Stellingwerf,
    2-2-2019

Heel fijn verblijf gehad op deze gemoedelijke camping. We hadden een stacaravan tegenover de receptie met veel privacy door de heg aan de zijkanten. Caravan was keurig schoon en bedden lagen goed. Kinderen vermaakten zich opperbest in de (indoor) speeltuin, en konden lekker dwalen over het terrein. Camping ligt prachtig aan de rivier; echter is het water ijskoud en dus niet geschikt om in te spelen voor de kids. Dan is het jammer dat een zwembad ontbreekt. In het restaurant wordt eenvoudig maar goed eten geserveerd. Vanuit camping kun je fietsen langs een stuwmeer, prachtige natuur! We hebben uitstapjes gemaakt naar Vianden (met stoeltjeslift naar groot kasteel en ook een prachtig zwembadencomplex in de heuvels) en Luxemburg stad (aanrader)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mark Dorgelo,
    20-1-2019

Camping Tintesmuhle is prachtig gelegen midden in het Ourtal op de grens van Luxemburg met Duitsland. Is zowel beschikbaar met caravan, tent of camper. Zeer gastvrij, top sanitair en prachtige natuur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top vakantie gehad.

Johan,
    17-1-2019

Mooie camping in een bosrijke omgeving, mooi sanitair en hele vriendelijke eigenaren. Ons zoontje van 5 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Annette Kip,
    6-1-2019

We kregen bij aankomst een hartelijk welkom in de sfeervolle Bistro , die ook tijdens de wintermaanden veel warmte en gezelligheid uitstraalt . Prachtige wandelpaden in de omgeving , en ook leuk om de kastelenroute eens te rijden wat wij gedaan hebben , daarna op de camping in de Bistro heerlijk gegeten een uitgebreide menukaart en een goede prijs/ kwaliteit verhouding en een super gastvrije bediening , we komen zeker terug op deze camping

Gereisd met vrienden in januari 2019