Regio's in Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

geweldig

Dennis,
    30-11-2018

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

Supertoffe chalets en lodges: aanrader!

familie Oud,
    26-10-2018

Bij camping Bissen hebben wij in de herfstvakantie een lodge gehuurd. Wat een aanrader om hier naartoe te gaan in september of oktober. Het huisje was zeer behagelijk, de omgeving in herfstkleuren echt prachtig en omringende dorpjes schilderachtig. Wij vinden het een ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. De lodge is ruim, voorzien van goede bedden (wij zijn zeer kieskeurig!), nette meubels, een heerlijke douche met harde straal en de lodge is brandschoon (en ik ben erg kritisch...). Alle lodges en chalets die verhuurd worden zien eruit om door een ringetje te halen. De toiletgebouwen zijn verwarmd (ff gebruikt ondanks ook eigen badkamer), de (binnen)speeltuin is tof, mooi restaurant en het riviertje maakt het af. Echt een aanrader voor alle vakanties! Nog een dinertip: ga eens naar Esch sur Sûre, hotel de la Sûre moet je zeker even wat eten.

Zeer nette en schone camping

Conny,
    5-10-2018

Verbleven hier eind september/ begin oktober 2018. Weinig gasten nog maar. Ondanks dat, bleef de klantvriendlijkheid uitstekend. Ook het sanitair, restaurant en broodservice bleven prima.

Het sanitair is echt super en schoon. Zelfs handdesinfectie bij verlaten van elke ruimte aanwezig.

Voor onverwachts bezoek(bleef niet slapen) hoefde niet betaald te worden.

Echt fijne camping.!!!!

fantastisch

corrie,
    2-10-2018

eigen tent en met kinderen in de leeftijd van 6/15 jaar

enorm genoten erg gezellige sfeer

Heerlijke verblijf

Miedema,
    1-10-2018

Heerlijke rustige camping met

behulpzaam Nederlands sprekend personeel.

Prachtige omgeving en super schone mobilhome.

Aanrader