Campings Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Geweldige week gehad

Mariska van der Beek,
    17-3-2019

Prima ingerichte tent via touroperator. Erg warm. Welkom kinderen kregen ranja. Ook genoeg te doen op de camping en rondom de camping. Leuke sanitair voor kids.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke, gezellige camping & prachtige omgeving

Brenda van Dijk,
    24-2-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Camping Birkelt. We hadden een 7-persoons stacaravan gehuurd die modern, schoon en ruim was. Iets te weinig keukeninventaris voor 6 mensen maar goed, daar zijn wel oplossingen voor te bedenken. Het animatieteam organiseerde allerlei leuke activiteiten voor kids tot en met 12 a 13 jaar. Spooktocht, bingo, Hollandse avond etc. Genoeg en voor elk kind wat wils. Sowieso een kinderrijke camping en vooral veel Nederlandse gasten. Het zwembad is aan de kleine kant en t water wat koud maar ach... onze 4 kids van 8,9, 11 en 11 vermaakten zich er prima en wij hebben lekker in het zonnetje op een ligbed in de ligweide gelegen. Helemaal prima. Restaurant zijn we niet geweest, afhaal snacks waren vrij duur en was dus eenmalig. De camping ligt in een prachtige omgeving, op kleine afstanden genoeg te zien en beleven. Mooie kastelen, prachtige natuur/bossen en de stad Luxemburg is een bezoekje waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Anne, Marketing medewerker, 1-3-2019

Beste Brenda,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de mooie omgeving en de gezellige activiteiten op de camping. Ik hoop dat we jullie snel nog eens mogen begroeten!

Super vakantie

Daniëlle,
    6-1-2019

Ontzettend leuke en actieve animatie en personeel super vriendelijk in een prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige omgeving en camping ook voor kinderen

Dennis Aarts,
    6-1-2019

Alle mooie plekjes dichtbij, op de camping buiten het hoogseizoen ook animatie. Kortom alles naar wens. Alleen is het geluk hebben met het weer maar ook met slecht weer is er genoeg te genieten. Ik heb het zwembad een 7 gegeven maar eigenlijk geen oordeel, we hebben niet gezwommen, ziet Er wel mooi uit voor in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Zomervakantie.

Elly,
    3-1-2019

Wij vonden de sfeer op de camping erg gemoedelijk/ gezellig. Het is een aanrader voor mensen met kinderen. Animatieteam is TOP!

Gereisd met partner in augustus 2018