Reviews over accommodaties in Luxemburg

Gewoon super en heel centraal

Ineke van vliet,
    30-10-2018

Fijne camping groot maar toch rustig sanitair word goed schoongehouden een ding wat ik niet fijn vond was het zwembad dat is echt te klein voor zo'n grote camping

tevreden

fam. Bakker,
    29-10-2018

Wij komen hier al 3 jaar. Aangezien onze jongste dochter van 16 hier elk jaar heen wilt en hierdoor elk jaar nog mee wilt en wij zelf zeer tevreden zijn over de camping zelf en de omgeving. Onwijze aanrader voor pubers er is namelijk een uitgaans plekje (de bunker) er erg leuk voor hun. Verder een prima zwembad en de plekken zijn aardig ruim. Ook een gezellig terras, de animatie doet het erg leuk en 2 keer in de week is er 's avonds een bandje dat optreed. Dus een camping voor jong en oud.

Marieke,
    19-10-2018

Een erg leuke camping. Leuke animatie voor kinderen maar ook voor volwassenen en gezinnen. Het hoogte punt is de tractor die de kinderen al toeterend op komen halen in de ochtend en avond voor de activiteit.

Fantastisch, volgend jaar weer

Fam van Geffen,
    9-10-2018

We hadden een grote caravan plaats op 163. We zaten precies goed. We konden alles goed zien. Speeltuin, animatie, terras. Zaten vlak bij 2wc gebouwen. Volgens jaar zelfde plekje. Ik de omgeving is heel veel moois te zien en te beleven. Animatie was goed voor alle leeftijden. Kinderen hebben genoten dus wij ook.

Super!

Mariska Prins,
    28-9-2018

Wat hebben wij een mooie vakantie gehad hier. Alles was super ! Nederlands sprekend personeel, wat voor ons echt een plus punt was. De chalets ook top voor mekaar. Heel aardige receptie medewerkers, die als je iets wil veranderen het zonder te mokken en met een smile voor je doen. Wij waren de eerste 3 nachten van onze heerlijke vakantie hier met ons 2en. En de laatste 3 met mijn neefje,vriendin en hun kinderen. Ze hadden van te voren gebeld dat ze pas laat zouden aankomen door omstandigheden. Was allemaal geen probleem! Uiteindelijk waren ze zelfs later dan 21.00 uur en zelfs dat was geen probleem, ze hebben de sleutel gehaald en konden gewoon het park op en hun huisje in. Er bleken geen beddegoed pakketjes in te liggen, kinderbed en badje. Dit werdt allemaal netjes om 22.30 bezorgd! Echt een top service !!

Anne, Marketing medewerker, 1-11-2018

Beste Mariska,

Dank je wel voor jullie geweldige beoordeling. Wat een ontzettend compliment dat jullie zo genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer, wij kijken er naar uit!