Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Spontane hulp

Advan boxtel,
    10-2-2019

We hebben hier met reisgenoten een nacht gestaan in de barre winter. De volgende ochtend was autoaccu leeg van onze reisgenote Dinie.

Na een telefoontje kwam de eigenaar op zondagmorgen in de stromende regen met zijn auto om door middel van startkabels de auto weer aan de praat te krijgen.

Super was deze extra service.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fijne camping!

Peter,
    7-2-2019

Ondanks de sneeuw prima bereikbaar en goede overnachting gehad op doorreis naar het zuiden! Erg aardige ontvangst en toiletgebouw aangenaam verwarmd en keurig schoon! Op onze terugweg komen we hier zeker weer overnachten. Via vrienden hadden we van deze camping gehoord en ze hadden gelijk, het is een fijne ontvangst en een mooie camping in een geweldig mooi gebied.

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastisch!! Perfect!!

Dennis Bakker,
    1-2-2019

Bleek dat we verkeerd geboekt hadden.We stonden bij de balie en waren een maand te vroeg.Door vele planningen ivm gescheiden ouders.We gingen door de grond,wat een blamage.We kwamen uit Groningen in Nederland.Het werd zeer netjes en correct opgelost.Het was nog beter dan wat we geboekt hadden.Super service!! We hoefden niet naar huis.Dankzij de leiding .We hebben het er zeer naar ons zin gehad!! Aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping

Ward,
    11-1-2019

In juli en augustus hebben wij twee weekjes op deze camping gekampeerd. We waren samen met 3 kinderen die zich prima vermaakten in het zwembad, het speelbos en met de animatie. Gezellige camping en prima gegeten in de horeca waar we goed geholpen werden. Elke dag verse broodjes in de winkel op de camping gehaald. Mooie ruime plekken waar onze tent goed kon staan. Hebben alweer ons mooie plekje geboekt voor aankomende vakantie, het aftellen is alweer begonnen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische

Sandra,
    9-1-2019

Vondt het een heel leuke camping heel de dag wat te doen sanitair zier er netjes uit. Echt heel leuk met Kids. Kids gaven zelf aan leukste vakantie ooit mooie overzichtelijk. Kan de Kids loslaten en toch in de gaten houden top camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018