Reviews over accommodaties in Luxemburg

geweldig

Dennis,
    30-11-2018

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

Prachtige plekjes op een rustige camping.

Blauwebus,
    20-9-2018

Een mooie camping, we kregen bij aankomst een vriendelijke ontvangst en een lekker kopje koffie. Daarna konden zelf een plekje uitzoeken. Schoon sanitair en mooie douches. Douches en warm water zijn inclusief. Op de receptie kan je broodjes bestellen voor de andere dag. Mooie plaatsen waar een ieder kan kiezen voor zon of schaduwplekken. Er is wel wat achterstallig onderhoud aan het groen op de camping maar dat is niet storend. Dit is een fijne camping waar wij gerust terug gaan komen.

Zalig genieten !

Peggy,
    17-9-2018

Erg leuke camping met de meest vriendelijke eigenaars ooit. Voorzien van (overdekt) zwembad, de toiletten en (gratis) douches zijn zeer proper en het afwaswater lekker heet, iets wat op de meeste campings wel eens te wensen over laat. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart, maar het eten is supervers en erg lekker bereid. Ruime porties ook. De omgeving is zalig om met de motor te verkennen en de Luxemburgse wegen zijn zo vlak als een biljart. Twee winkelcentra, tal van benzinestations en een Colruyt op een goede 4 km (Weiswampach)

Gewoon goed zonder overbodig gedoe.

Rienk v.d. Ley,
    13-9-2018

Een fijne no nonsens camping. Nette voorzieningen en vriendelijke gastvrouwen. Klein verbeterpuntje: watertemperatuur van warmwater.

fantastich

b.hooij,
    13-9-2018

Perfecte camping ,rustig en goed gelegen. Goed restaurant, zwembad ,goed en schoon sanitair.

prijs was heel gunstig.