Campings Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Jérémie Reuland,
    12-4-2019

Super mooie ligging. Viendelijke mensen en schoone sanitaire. Lekkere broodjes op bestelling😁

Gereisd met vrienden in juli 2018

Top vakantie gehad.

Johan,
    17-1-2019

Mooie camping in een bosrijke omgeving, mooi sanitair en hele vriendelijke eigenaren. Ons zoontje van 5 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Annette Kip,
    6-1-2019

We kregen bij aankomst een hartelijk welkom in de sfeervolle Bistro , die ook tijdens de wintermaanden veel warmte en gezelligheid uitstraalt . Prachtige wandelpaden in de omgeving , en ook leuk om de kastelenroute eens te rijden wat wij gedaan hebben , daarna op de camping in de Bistro heerlijk gegeten een uitgebreide menukaart en een goede prijs/ kwaliteit verhouding en een super gastvrije bediening , we komen zeker terug op deze camping

Gereisd met vrienden in januari 2019

Een aanrader om te onthouden.

Koen Nuyts,
    4-1-2019

Bij aankomst voelden we ons onmiddellijk welkom. We mochten een plaatsje kiezen. Jaap en zijn vrouw waren zeer behulpzaam op de camping en aan de receptie. Achteraf bleek Jaap ook nog de ideale barman te zijn in de bistro waar niet alleen campinggasten komen maar ook een ontmoetingsplaats is voor de plaatselijke bevolking. Waar je gemakkelijk een gesprek mee kan aanknopen. Het eten dat Linda uit de keuken toverde zag er ook zeer goed uit. Het sanitair is momenteel in verbouwing maar het nieuwe gedeelte is wel toegankelijk en zeer verzorgd.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Poppelaars,
    16-12-2018

Fantastisch camping met lieve eigenares en vrijwilligers. Mooie omgeving. Leuke animatie.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)