Lus-la-Croix-Haute

campings in Lus-la-Croix-Haute

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Lus-la-Croix-Haute

Reviews over Lus-la-Croix-Haute

• 10Roger29-08-2015

syte fantastique

village très charmant et agréable avec de très nombreuses randonnées au alentours

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8michel31-05-2015

petit village dans une vallée magnifique

Lus-la-croix-haute est un joli petit village plongée dans une région pleine de richesses naturelles, tel que la vallée de la jarjatte, à voir absolument. De belles randonnées à faire!

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

april 2015

• 10kitsune23-04-2015

très bien

Bel endroit pour randonner.

Gereisd met partner in april 2015

• 9Catherine25-08-2013

Site fantastique et vue panoramique sur le Dévoluy

nombreuses activités sportives proposées

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

augustus 2013

• 8albert18-08-2013

Village montagnard

Lus la Croix Haute se situe dans le Parc Naturel Régional du Vercors (près des Hauts Plateaux) à proximité du Dévoluy et de la Drôme Provençale. C'est un village où l'agriculture est encore très présente. Les activités touristiques sont avant tout liées à la randonnée aux via Ferrata, à l'escalade et au ski. On trouve beaucoup de commerce

• 7Omgeving

juli 2013

• 9Béa21-07-2012

Tranquille

Petit village tranquille ,petite superette avec des commercants symphatiques.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 8H.de Graaf04-12-2010

Mooi dorpje

Wij zijn hier al twee maal geweest. We komen er trouwens vrijwel elk jaar langs onderweg naar de Franse zuidkust. In Lus la Croix Haute zijn twee campings. La Condamine ligt buiten het dorp, pal aan de RN1075. Leuke camping. Simpel maar goed. In het restaurant op de camping kun je best wel goed eten. In het dorp is er ook nog een camping. Champ de Chèvre. Deze camping ligt bij een zwembad en vanaf de camping heb je een fantastisch uitzicht op de Alpen. Goede camping met goed sanitair. Er is een eetgelegenheid, maar die was niet geopend toen wij er in de september maand stonden. Eigenlijk is er nog een camping, die kennen we niet. Het is eenkleine camping eigenlijk alleen voor tentkampeerders. Dat is wat wij begrepen hebben tenminste.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad