We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

campings Luik

We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luik

Prima beginnende camping met potentieel

Dennis Lindeman,
    23-4-2019

Prettige camping waarbij de nieuwe eigenaren goed hun best doen je verblijf naar je zin te maken. Natuurlijk voor de glamping gangers en muggezifters valt er wel wat te zeuren. Het sanitair heeft een beurt nodig en uitgebreide horeca en animatie is niet aanwezig, maar dat kun je ook niet verwachten op een kleine camping. Beheerders vonden wij wel vriendelijk en zitten nog in de opstartmodus op hun nieuwe camping. Vooral doorgaan en let niet op de zeurders.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping!

Peter Lauwers,
    22-4-2019

Deze rustig gelegen camping vlak naast een riviertje is een oase van rust! De jonge, sympathieke uitbaters stellen alles in het werk om de vakantiegangers een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen. De bungalows zijn zeer proper. De georganiseerde activiteiten zorgen zeker voor een meerwaarde (Paaseitjes rapen in het bos was super voor de kindjes). Jullie zijn een topteam, ga zo verder, jongens!

Gereisd met vrienden in april 2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Keijzer en Brandt,
    14-4-2019

We zijn geweldig gastvrij ontvangen, de medewerkers zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zij hebben ons van alles over de omgeving verteld. Het is een ontzettend gezellige camping en we gaan zeker nog een keer terug. Accommodatie was ook super, schoon en netjes.

Gereisd met partner in april 2019

Een klein paradijsje.

Dochy georges en lut,
    14-4-2019

Klein paradijsje. Zeer aangename gemoedelijke sfeer op de camping, bijzonder vriendelijke sympathieke uitbaters. Het oeroude gezellig cafeetje is een superwarme ontmoetingsplaats, en wat een grote keuze van streekbieren. Ruime plaatsen, sanitair ok en gratis wifi. Zeer verzorgde Delhaize supermarkt vlak voor de camping. Gezellig dorp op loopafstands, veel wandelmogelijkheden. Wij zullen hier nog vaak terugkomen.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super gezellig

Tine Brens,
    24-2-2019

De camping is afgelopen december over genomen door Danny en Thomas. Onze eerste ervaringen met de nieuwe eigenaren zijn super. Ze hebben er erg veel zin en dat stralen ze aan alle kanten uit. Zo hebben we nu gewoon toiletpapier in de wc echt super. We zijn zeer tevreden echt een aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻 Mannen ga zo door 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Gereisd met partner in februari 2019