Sorteren

campings Lourdes (Hauts Pyrenees)

Reviews over Lourdes (Hauts Pyrenees)

Aanrader!

Aldo
    15-8-2018

Zeer vriendelijk en hartelijk stel dat de camping met liefde beheert. Mooie ruime plekken, prima sanitair en een leuk restaurant dat voor vriendelijke prijzen een lekkere hap serveert. Animatie voor kinderen is voor ons niet nodig maar is in beperkte mate wel aanwezig zonder ons te storen. Lekker zwembadje met mooi uitzicht. Aanrader dus.

fantastisch

beerens
    28-6-2018

zeer mooie en zuivere camping ook sanitair en leuke eigenaren helpen je overal mee mooi zwembad en een geweldige omgeving zeer zeker voor herhaling vatbaar

Super leuke camping!

Ron en Petra
    25-6-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn!! We hebben in het restaurant echt voortreffelijk gegeten!! Heerlijk vers brood elke ochtend!! Het sanitair is echt prima, ruim, schoon en er is wc papier!! Een mooi Zwembad met voldoende ligbedden en mooi uitzicht! De eigenaren zijn erg Sympathiek en spreken goed Engels! Je kunt vanuit de camping prima Lourdes bezoeken, lopend gaat goed!! Ook een bezoek aan de Pyreneeën is een echte aanrader wat een mooi gebied!!

VDS, Gérant Porpiétaire, 15-8-2018
    We thank you for sharing your good expericence in our campsite. We are very please to read you enjoyed very much la Forêt. We hope to have the pleasure to see you back. Kind regards.

Dik in orde, kom zeker terug

Danny
    11-6-2018

Supercamping voor kort verblijf, stond hier met een collega met mijn begeleidingswagen voor uitzonderlijk vervoer en hij met zijn vrachtwagen (trekker). Werden zeer vriendelijk onthaald en alles werd netjes uitgelegd. Sanitair is gewoon superschoon en onderhouden. Zwembad is zalig, verwarmd en overdekt vandaar de keuze door het slechter opgegeven weer.... volgende keer als ik hier weer.een weekend moet staan in de buurt kom ik gegarandeerd terug.....

Alles op wandelafstand te doen... restaurants, het gebedsoord, winkels enz.....

Mooie rustige camping, met prima WiFi.

Frans Zoons
    14-10-2017

Prima uitvals basis om Lourdes te bezoeken. Mooie fiets omgeving. Voor wielrenners vlakbij Cauteret, en veel meer bergen uit tour de france.

Vriendelijke en behulpzame campingbaas. Jammer dat camping 15 oktober dicht ging terwijl het nog 25 graden was.