campings in Los Angeles

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Los Angeles

Reviews over Los Angeles

• 8Stella18-11-2018

Awesome!

Los Angeles is echt een bestemming naar mijn hart! Zoveel diversiteit, veel plekken die je kunt bezoeken! Ook kun je er heerlijk eten! Daarnaast is het een prima startpunt voor een roadtrip, of gewoon een tripje naar Las Vegas. Als het budget er voor is zal ik zeker niet aarselen om deze bijzondere stad ooit te bezoeken!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in september 2017

• 8Dhr. Poldervaart08-11-2018

Geweldig

Zorg dat je al je bezienswaardigheden goed uitgestippeld hebt, reizen binnen de stad kan namelijk veel tijd kosten. Venice Beach is een enorme aanrader, ga lekker langs het strand fietsen en neem later een duik in de warme zee. De Santa Monica pier moet ook zeker even bekeken worden en loop vanuit de pier door daar Santa Monica shopping area. Rodeo drive is de plek voor je luxe benodigdheden, ook voor de lokale rijke bevolking is dit een vaste stek dus de Ferrari's en Rolls Royces rijden je voorbij met regelmaat. Huur een auto en neem de slingerweg door de Hollywoodhills omhoog en rij langs de grote villa's totdat je bij het Hollywood sign aankomt, daar moet je een stuk lopen naar boven zorg dat je voldoende water mee hebt. Eenmaal boven is het uitzicht ongelofelijk, kijk over de hele stad heen tot aan de zee.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Joline D05-11-2018

1 nacht verbleven bij Pacific View Palace, iedereen had het bij thuiskomt over onze geweldige hotelkamer die werkelijkwaar prachtig was bovenop de hills met uitzicht over L.A. Hollywood was super, vrolijke mensen. Zelfs de rode loper gezien. Venice Beach neemt je echt mee naar het ultieme Amerikaanse gevoel, mensen die basketballen, buiten sportschool, leuke winkelstraat bij de beach en prachtig weer. Tevens L.A. Skyspace is super leuk om eens te zien van binnen. De glijbaan stelde helaas wat minder voor, maar dat heeft de rest wel weer goed gemaakt. Hoge gebouwen en genoeg te doen in deze levendige stad

• 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Jos13-01-2018

Rondreis west kust

Veelzijdige stad, mooi weer een te zien en doen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

• 7veld.can30-07-2016

Blijf het geen mooie stad vinden

Blijf het herhalen. Tis niet de mooiste stad. Ben er nu al verschillende keren geweest. Zowel prive als zakelijk. Je moet het allemaal een keer gezien hebben maar het is geen mooie stad. Er zijn zoveel mooiere steden in de VS. Binnen 3 dagen heb je er alles gezien en gedaan. De stad zelf is groot en voornamelijk vlak. Blijft een crime om er doorheen te rijden. Alleen maar file. Stad heeft geen ziel. Alleen maar "losse" elementen. En ja, Santa Monica, Venice, Walk of Fame, Griffith, Hollywood, Beverly Hills.... allemaal leuk om gezien te hebben maar na 1 a 2 keer is het genoeg. Gebruik de stad als aanvlieg haven, huur een auto (die je toch moet hebben) of motor en rij snel verder.

• 7Omgeving

juli 2016

• 8Bastiaan19-06-2016

Een beetje onder de verwachtingen.

Niet te veel vergelijken met wat je op tv gezien hebt. Het Hollywood bord is niet van dichtbij te zien en staat ook niet op een groene heuvel. (20 jaar geleden was het nog groen) Beverly Hills is leuk als je grote huizen wilt zien en Hollywood boulevard stelt verder ook niet al te veel voor. Met 1 dag heb je alles eigenlijk wel gezien. (mits je vervoer hebt). Wel leuk is Santa Monica Pier en natuurlijk het strand van LA waar de serie Baywatch is opgenomen.

• 7Uitgaanslevenn

• 7monfili31-05-2016

Niet zo speciaal

Los Angeles is niet echt speciaal. Hollywood is snel gezien en door Beverly Hills en Bal air rijd je door en je hebt het dan ook gezien.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

• 10T. Vivien08-05-2016

leef! Zie niet te toeristisch dan ontdek je veel

Ik ben hier vanaf okt 2015 tot april 2016 gebleven. Ik zat in North Hollywood(waar de beste dansstudios zitten) een amerikaans huis waarbij je huiskamer en keuken deelt. Amper last van huisgenoten gehad en stuk goedkoper dan hotel. En meer het amerikaans cultuur snuiven. Alles is ver van elkaar af dus auto is aan te raden. Bus kost 1,75 p rit(2 uur geldig,geen wisselgeld)als je een tapcard hebt kun je dus daar mee gelijk door metro ook pakken. (2 uur geldig dus niet opnieuw op waarderen, dagkaart 7 dollar, week 25 dollar) OV is beetje chaotisch en erg lang onderweg in vergelijking met auto dus raad ik soms aan om de Uber app te gebruiken. Dit is hier legaal,veilig,goedkoop en vaak gezellig.(bestuurders zijn vaak muzikant,regisseur,acteur etc) LA is wel altijd file. het landschap is echt prachtig in LA. De kunst op de muren waren ook prachtig. Probeer beetje vanalles te gaan bekijken, wandel hier en daar.Walk of fame heb je in 10 min gezien,hier proberen rappers hun cd te geven om henzelf te promoten zodat je hun wat geld geeft. hiken naar griffith observatory is mooi met zicht op hollywoodsign en ook nog workout. De meeste mensen gaan naar runyon canyon waar ze ook hun hond meenemen. Maar genoeg plekken om te hiken in het mooie natuur. Je bent erg trots als je de top bereikt. Prachtig Uitzicht over de stad. Universal citywalk is gratis en gezellig,vanaf metro gaat gratis karretje omhoog.celeb bustour zie je alleen hekken van huizen. Malibu vind iedereen de mooiste strand met mooie huizen, santa monica is met de pier, venice beach is veel te zien!(mijn persoonlijk favoriet) rolschaatsers,winkels en restaurantjes,fitness en sport,skaters, wiet. verder zijn er meer stranden die rustig mooi maar iets verder weg zijn.(huntington,laguna,el matador state) Clubs sluiten om 2 uur. Zwervers zijn hier wel een probleem. Die komen vaak nog meer tevoorschijn als het donker wordt. Downtown LA heeft de meeste zwervers. Ga naar echo park, ace hotel , rooftop, the rooftop at the standard(dakterras met zwembad) , the bungalow, federal bar. West hollywood is the gay bar area. Reserveer voor the dog cafe. Een cafe vol met honden. Japanse tuinen om je boekje te lezen en tot rust te komen. Halloween was geweldig versierd op de huizen en er is een groot festival tot 11 uur in west hollywood. Dit is mega druk met verklede mensen dus vertrek op tijd. Kerst is saai want alles is gesloten en iedereen gaat de stad uit. Melrose avenue is naast leuk shoppen mooi om te zien, glendale mall is ook een aanrader. Neem een hamburger bij Jack in the box, in nd out in animal style! Bijna alles is 24 uur open denny's, 7/11 mini supermarkt. Koop een taco van foodtruck. Republic of pie is een leuke plek als je wat anders wil dan starbucks voor een keer. Chinatown ook weer wat anders te eten dan hamburger. Ga vooral uit op ontdekking ! Zoveel te zien. Als je boodschappen doet bij ralphs vraag om hun 'bonus' kaart. En koop de simpele dingen bij een 99cents store om te besparen, Neem een goede verzekering want alles kost geld in de zorg daar. Een 10 min afspraak met de dokter is al 80 dollar. Als je goed kijkt herken je ook de plekken van films en series. Op mijn bucketlist staat nog zoveel! Ik vond LA geweldig en heb erg heimwee. Je gaat ook echt the american dream geloven en mee leven.

• 10Cultuur

Alleen gereisd in april 2016

• 10Jay18-01-2016

Geweldige stad

Een stad die je moet leren kennen, you either love it or hate it. Maar als je er met lokale mensen doorheen gaat, zie je de schoonheid die de stad en omgeving biedt.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving

Alleen gereisd in juli 2015

• 10Raymond10-10-2015

LA en chaos

Wij bezochten Universal Studio's. Alhoewel dat men kon lezen dat alles open bleef tot 07:00 PM waren vele attractie's al gesloten rond 05:30 PM. Voor het bestellen van een glas bier moest ik zelfs mijn paspoort laten kijken (ik ben 61 jaar). Prijs/kwaliteit is volgens ons te duur. De tweede dag bezochten we de Boulevard of fame en Sancta Monica Beach. Hier maakten we kennis met wegenwerken en de daarbij horende files. Sancta Monica is mooi om eens te bezoeken en aan het strand te liggen. Boulevard of Fame is heel druk maar best gezellig.

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2015