Sorteren

campings Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Voor herhaling vatbaar

Castelijns
    12-8-2018

De ligging van deze camping is afgelegen. Een perfecte plek in de natuur waar je geen snelwegen hoort razen 's nachts. Een rustige plek in een erg toeristisch gebied waar je alle kanten uit kunt.

's Ochtends wordt er brood verkocht, maar voor andere boodschappen zul je toch een afstandje moeten afleggen.

Het sanitair is in goede staat. Eén gebouw was vrij gedateerd en de andere twee nog vrij nieuw. Het viel ons op dat sommige gasten heel ver naar de sanitaire voorzieningen moesten lopen.

De camping eigenaren ontvingen ons zeer vriendelijk met een wijntje en een stukje pizza.

Animatie was goed geregeld, al hebben we daar geen gebruik van gemaakt.

De vijver heeft bij ons weinig indruk gemaakt, klein en best een beetje vies.

Het zwembad was goed onderhouden en lekker warm.

Het vuurtje iedere avond was voor ons het pluspunt van de camping!

Fijne camping maar heeft wel aanpassingen nodig

Ron
    12-8-2018

Wij hebben op deze camping geen muizen gezien. De kampeerplaatsen zijn groot genoeg en we mochten zelf onze plek uitzoeken. Er is voldoende schaduw. En er zijn ook plekken zonder schaduw. Het zwembad was prima voor onze jongens van 10 en 17 jaar. Het publiek is gemêleerd. Fransen Belgen en Nederlanders door elkaar. We voelden ons vrij op de camping en voelden ons vrij.

Het sanitair is verouderd. Het wordt wel schoon gehouden, maar is te klein voor deze camping. Alles zit in een gebouwtje: wc afwassen douchen wassen.

Voor wie van wandelen fietsen en klimmen houdt is dit een prima plek. We hebben een paar fijne dagen gehad.

Goede doorreiscamping

Karen
    11-8-2018

Door autopech 4 dagen onverwachts door moeten brengen op deze camping. En we hebben kennisgemaakt met een leuke en goede doorreiscamping. Een camping om te onthouden. Erg schoon sanitair, goed eten, goede prijs etc.

Prachtige camping

Wendy
    11-8-2018

Prachtige camping, fenomenaal uitzicht dat nooit hetzelfde is. Dat het, vrij stille maar wel met bakkers en een winkeltje, dorpje op loopafstand is was heel handig. Het pony knuffelen en rijden was een grote hit.

Het is eenn kwartier rijden naar de grotere winkels en de meren, goed te doen.

Fijn zwembad, met al even mooi uitzicht.

Wel een paar ongelijke trappetjes op de camping oa om bij het toiletgebouw te komen. Niet erg als je fit bent, minder handig als je wat minder goed te been bent.

We hebben ook wel mensen zien worstelen met het op de plek krijgen van hun caravan en op sommige plekken was zelfs de auto ernaast zetten een uitdaging. Wij hadden, met tent, op onze plek voldoende ruimte maar dat kan dus verschillen. Ook het soort uitzicht kan per plek verschillen, net iets minder dan de helft van de plekken kijkt meer tegen het bos/de bomen aan dan in de verte.

Heerlijk camping, de kinderen hebben genoten!

Camping du Chateau, Eigenaar, 13-8-2018

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie hebben genoten!

Mbt de caravanplekken, wij communiceren bij reservering de afmetingen van de plek met de gasten, mits er gereserveerd is uiteraard. Bart en onze 4x4 staan altijd klaar om caravans op de plekken te zetten indien gewenst.

Fijne camping en mooie omgeving!

John
    11-8-2018

Wij gingen naar deze camping omdat onze vrienden hier stonden. Eigenlijk was de camping vol maar we kregen toch nog een plekje, zeer behulpzame eigenaars!

Er zijn verschillende soorten plaatsen maar allemaal ruim. Klein zwembad maar prima om even af te koelen . Sanitair werd regelmatig gepoetst en was prima. Water lekker warm. Omgeving prachtig, camping heel rustig, heerlijke vakantie gehad!

Geen minpuntjes voor ons!

Lorraine (Lotharingen) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 1188 reviews