Sorteren

campings Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Heel sympathiek en proper. Gewoon fantastisch!

caroline
    13-10-2018

Nieuwe eigenaar is enorm enthusiast en gemotiveerd.

Heel proper sanitair. Aangename ligging. grote plekken.

Onze beste camping van de voorbije 3 weken!!!

Hier komen we zeker terug!

Genoten!

MO
    11-10-2018

Heerlijke kleinschalige camping in prachtige omgeving. Wandelen en fietsen, autotochtje, er is veel mogelijk. Op de camping zijn verschillende wandelroutes om mee te nemen. Boodschappen doen is niet ver weg.

We zijn gastvrij ontvangen met een glaasje drinken en konden onze plaats kiezen. De plaats was zeer ruim met fantastisch uitzicht. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Fijn dat er echt heet water is voor de afwas. De rust, vriendelijke sfeer en omgeving hebben ons doen besluiten om langer dan gepland op de camping te blijven. Met recht een charme camping!

Fantastische Camping, zeer gastvrij

Fam Janssen
    5-10-2018

Wij zijn op deze camping gekomen via vrienden van ons die al super enthousiast waren. Nou wij hebben een heerlijke vakantie gehad bijna 3 weken super weer, Heerlijk gegeten in het restaurant en de kinderen hebben heerlijk met leeftijdgenootjes gespeeld op de camping. De camping , Sanitair zagen er erg schoon en netjes uit. Dagelijks kwam de schoonmaakster voorbij. Remco en Sandy hartstikke bedankt voor de supervakantie en je ziet ons volgend jaar weer terug.

Top!

Emma
    29-9-2018

Ontzettende lieve, leuke, zorgzame en hartelijke campingbeheerders. De omgeving, ligging en natuur zijn prachtig. Absoluut de moeite waard!

Goede doorgangs camping

PaulP
    27-9-2018

Ruime plaatsen zijn er voorhanden , word ook veel bezocht om te overnachten door campers. Wij zelf hadden het na twee nachten wel gezien . Het restaurant was redelijk op de camping geen hoogvlieger maar wel oke. Personeel van het restaurant was de ene keer vriendelijker dan een andere keer . Personeel van de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam . Toilet gebouwen waren koud , en wat weinig toilet potten . Wel vier toilet gebouwen . De stad Nancy is een industrie stad die ons niet erg kon bekoren ,maar dat is erg persoonlijk . We zullen er nog wel eens stoppen als we op doorreis zijn ,maar voor ons geen camping om er lang te verblijven .Wel redelijk gemakkelijk te vinden van af de snelweg.