campings Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Leuk voor tieners en wandelaars!

Berber Kaptein,
    7-11-2018

We hadden een huisje op de camping gehuurd voor drie weken. Zoon van 16 was mee. Hij vermaakte zich heel goed met de andere tieners op de camping. Zelf enorm genoten van prachtige wandelingen in de buurt.

Verzorgd, maar niet spectaculair

Lerang,
    2-11-2018

Bij aankomst rond 16:00u zat een dame verveeld in een klein kantoortje met gelakte nageltjes achter een MacBookje. De camping was nagenoeg leeg (hoogseizoen!), maar ze moest even op de computer “checken” of er nog plaats was. Er was nog plaats …

We mochten zelf de plek uitzoeken.

Een oneven terrein met afgebakende plaatsen, verzorgd maar niet spectaculair.

Eenvoudig zwembad, op afstand netjes, door het slechte weer hebben wij hier geen gebruik van gemaakt.

Broodservice op bestelling, stokbrood of croissants, verder geen keuze.

WiFi niet onderzocht voor deze ene nacht, met de nieuwe roaming-regels en genoeg 4g-dataruimte was het niet belangrijk.

Sanitair: Gebouw 1 recent en schoon, gebouw 2 gedateerd, maar schoon. Schoongemaakt werd er door alles schoon te spuiten met een waterslang met daaraan toegevoegd een schoonmaakmiddel.

Nul vertier voor jong, noch oud. Als doorgangscamping niet verkeerd, voor een langer verblijf ongeschikt.

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair

Marian,
    30-10-2018

Heerlijke camping, vriendelijk personeel, mooie omgeving. Alles bleef ook open op de camping hoewel het naseizoen was.

Priima alleen de plaarsen zouden wat minder scheef gemaakt

Jan Camphuis,
    24-10-2018

Priima alleen de plaarsen zouden wat minder scheef gemaakt mogen worden. Bovendien zou het aan te raden zijn om wifi op hele terrein toegangkelijk te maken. Vraag 2 euro per code en in 1 seizoenzijn de kosteneruit.

Heerlijke plek!

Imke,
    20-10-2018

Prachtige charmecamping met veel te spelen en te ontdekken voor kinderen en volwassenen! Visvijver is fantastisch, omgeving prachtig en lieve eigenaren die hard werken om het iedereen naar de zin te maken. Goed sanitair. Caravan gehuurd, wat oudere uitstraling maar prima in orde. Aanrader voor iedereen die van geen gedoe, natuur en het echte camperen houdt.