We hebben een aantal aanbieders voor Longniddry voor je op een rij gezet:

Reviews over Longniddry

Gezellige camping; Goede uitvalbasis

Jenny,
    10-8-2016

Door de recensies was ik een beetje bang dat het niet zou bevallen, maar wat een meevaller!

We hadden een deluxe stacaravan met eigen douche en wc. Deze caravan zou ik een 10 hebben gegeven als ze hem fatsoenlijk hadden vastgezet, nu schudde hij bij iedere beweging. Laatste nacht stormwind was ook geen pretje. Maar daarnaast echt prima. We misten alleen (dus zelf meenemen!): een grote braadpan (mini aanwezig), tuinmeubelen, wc-borstel, aansteker, schaar.

Vergeet niet de geaarde wereldstekker type G.

De camping zelf is heel mooi en gezellig. Grote speelhal, klimtoestellen, minigolf, klein zwembadje, tennis- en voetbalveld, grote animatieruimte waar iedere avond wat te doen is op het podium.

Restaurant genoeg keuze (bestellen aan de bar met tafelnummer) en lekker.

Ligging geweldig tegenover een superstrand!!! En perfect als uitvalsbasis voor Edinburgh.

Zie ook mijn tips!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Net park, prima ligging, maar typisch brits.

Rob,
    7-8-2015

Zomervakantie 2015 hebben we twee vakantieparken in Schotland en één vakantiepark in zuid Engeland bezocht. Alle vakantieparken zijn vergelijkbaar met veel en grote stacaravans, een bar/ restaurant, een speelhal, een klein zwembad en luidruchtige animatie voor zowel kinderen als volwassenen. Zo geldt ook voor Seton Sands.Het is allemaal even wennen en acclimatiseren, maar wij vinden Britten (zowel de Schotten als Engelsen) over het algemeen vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Zowel de staf op het park als de bezoekers.

De stacaravans zijn groot en netjes en voorzien van vrijwel alle benodigdheden. Tuinmeubilair ontbreekt, soms staat er een picictafel bij de caravans.

Seton Sands is een keurig park aan de kust dat gunstig ligt ten opzichte van Edinburgh. Een bezoek aan deze stad met de bus die voor de camping vertrekt is zeker de moeite waard.

Al met al hebben wij met onze dochters (5 en 7) een hele leuke vakantie gehad op Seton Sands.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Erg leuk

Annemiek,
    28-7-2015

Park ziet er niet gezellig uit maar is prima verzorgt. Groot restaurant, fish en chips zaakje, sparwinkel, wasvoorzieningen etc. Klein zwembad en animatie voor voornamelijk jongere kinderen (wel echt engels). Caravan zeer ruim, goede bedden, schoon, veel apparatuur in de keuken. Omgeving is erg mooi. Strand met hele grote schelpen, duin en bos. Met de bus (voor het park instappen) naar Edinburgh gaat in een uurtje, helemaal langs de kust langs veel leuke, kleine plaatsjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Typisch brits

Ilse,
    3-8-2014

Seton sands is een gelegenheid als je de steden Edinburgh en Glasgow wil bezoeken. Alle caravans staan in een rijtje dus ziet er niet zo gezellig uit. Ook is er zijn er geen tafel en stoelen om buite te zitten aanwezig. De caravans zien er van binnen heel mooi uit! Een ruime zithoek en maar liefst 2 wc's. Ik miste alleen een stofzuigertje. Het personeel is heel vriendelijk en denkt ook graag mee. Onze kids (7en 10) hebben zich erg vermaakt in de amusumentenhal. Het zwembad was klein maar prima. Het restaurant was lekker en zeer betaallbaar. Seton sands is een park waar veel Britten komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie uitvalsbasis

adejongzwolle,
    14-5-2014

Aangezien Edinburgh al langer op ons verlanglijstje stond hebben we gekozen voor een weekend Seton Sands. We komen al jaren op dit soort vakantieparken en Seton Sands is een gemiddeld park. Onze caravan was netjes schoon en lag aan de rand van het park. De bus naar het centrum van Edinburgh stopt bij de uitgang van het park en is ideaal. De ontvangst aan de receptie was prima en ook de verdere service op het park is goed. Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten zodat we daar geen oordeel over kunnen geven. Wifi is beschikbaar in het restaurant waar je uitstekend kunt zitten met je laptop zonder te worden gestoord.

Gereisd met partner in april 2014