camping Lombardsijde

Reviews over Lombardsijde

Zeer goed

Guido,
    5-1-2019

Wij stonden bij sanitair gebouw 1 , splinternieuw dus verwarmd , alle dagen werd er gekuist , 1 min puntje je kan de afwas niet binnen doen . De camping lig zeergoed gelegen juist bij de tramhalte en voor te wandelen geen probleem . Een goede wintercamping dus . Het personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping met Belgische kust op loopafstand

Maarten uit Gilze,
    22-8-2018

Prima camping met een geweldig mooi strand op loopafstand. Kindvriendelijk met leuke speeltuin en springkussen. Geen zwembad, maar zoals gezegd, de zee ligt om de hoek. Halte van kust-tram ook op loopafstand (~5 minuten). Koop 10-rittenkaart bij receptie en bezoek Middelkerke en Plopsaland voor 1,60 per rit. Broodjes af te halen in campingwinkel. Hygiene/sanitair van gebouw S1 is nieuw en zeer netjes maar sanitair van gebouw S2 (waar wij zaten) is bedroevend. Vandaar de '5' voor staat van het sanitair en hygiene. Ruime plaatsen. Geen schaduwplaatsen. Fijne receptie. Eetgelegenheid is een veredelde friettent, niets mis mee, maar verwacht geen ruime kaart. Al met al, wij vonden het leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed gelegen camping.

Patsy,
    5-11-2017

Dicht bij de zee en de tramhalte. Bakker op fietsafstand. Ik zie bij de andere reviews dat het sanitair vernieuwd is. Dat was niet bij het sanitair gebouw in de buurt van onze plaats. Dat vonden we wel een minpuntje want de douches in het verouderde gebouw waren ronduit slecht. Voor het overige hebben we een fijne vakantie gehad en dat is toch het belangrijkste.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wederom perfect

Christoph ricour,
    22-7-2017

Alles was terug perfect ,zie uitleg vorig jaar. Een zwembadje of voetbalterrein zou de camping af maken.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste kustcamping

De hezerkes,
    5-11-2016

Mooie camping met ruime plaatsen en veel groen ,mooie nieuwe douches en toiletten ,prima prijs -kwaliteit,vriendelijk personeel ,we werden zelfs getrakteerd op een drankje door de baas (dit hebben we nog nooit meegemaakt aan de kust), Mooie wandeling door natuurgebied naar zee ,wij hadden er een super verblijf en keren zeker nog eens terug, Kortom voor een verblijf goed en fijn moet men op camping de lombarde zijn

Gereisd met partner in september 2016