Reviews over Llanes

Een fantastische camping met een prachtig uitzicht

Sven,
    28-7-2017

Je caravan word met een 4x4 op zijn plaats gebracht namelijk een steile weg naar de kampeer plaatsen. Maar dan heb je ook 24 uur lang per dag een prachtig uitzicht. De camping heeft ook een eigen strand met strand wachten.

Goede en goedkope camping

Jan,
    23-7-2017

Camping is wat verouderd. Sanitair wordt (zeer) veel gekuisd en is zeker proper.

Goed en goedkoop restaurant op de camping, maar geen gastronomische hoogstanden.

Ligging is wel minder optimaal: je hebt een auto nodig om het stadje te bereiken. Llanes is met de auto wel dichtbij.

Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed.

Vriendelijke ontvangst.

Ligging fenomenaal

J. van Dijk,
    27-6-2015

Camping met de mooiste ligging ter wereld! Daar kan geen andere camping tegenaan. Vooral voor tenten plaatsen met een ongelooflijk mooi uitzicht op de Atlantische oceaan. Helaas hadden wij hier geen goed weer en zijn we na vier dagen verder gegaan.

een fantastische plaats om te camperen

Ronald,
    2-1-2014

prachtige plek met een wondermooi uitzicht,heel netjes onderhouden plaatsen.strand gelegen in een baai en in de omgeving kan je mooie wandelingen maken.restaurant heel netjes en gezellig met een mooi zicht op de zee, het eten is lekker en de service is vriendelijk.vriendelijk personeel en gedienstig kinderen zijn welkom.in het seizoen zijn honden niet toegelaten op het strand maar zijn welkom op de camping als je aan de regeltjes houd,wat ik normaal vind.ideale camping als je verder wil naar Portugal of verder de streek van de Pecos wilt verkennen.heb daar een uitstekende week doorgebracht.

Prachtige camping met wonderbaarlijke uitzichten

Koen,
    11-5-2013

Op advies van medereizigers hier op Zoover hebben we deze camping aangedaan. We staan er momenteel. Inderdaad ongelofelijk mooi uitzicht over de golf van biskaje. De camping is terrasvormig tegen de berg gesitueerd waardoor veel plaatsen over de zee uitkijken. Sanitair is eenvoudig maar brandschoon en prima in orde. Bij het restaurantjes is er gratis wifi voor campinggasten. Het strand bij eb is ook wonderbaarlijk mooi. Bij vloed ligt het helemaal onder water. Ze hebben veel mooie wandelroutes gemaakt langs de rotsen. Aanrader om te stoppen wanneer je onderweg bent naar Lissabon!