Ljubno ob Savinji

We hebben een aantal aanbieders voor Ljubno ob Savinji voor je op een rij gezet:

Reviews over Ljubno ob Savinji

Rustig eind juni begin juli

Peter,
    15-7-2017

Het is een camping waar je zelf je plaats kan zoeken. Of in de volle zon of bij of onder een paar bomen naast de rivier. Het grootste nadeel vonden wij de sanitaire voorzieningen. Voor zowel de dames als de heren waren er twee douches en twee toiletten beschikbaar. Gescheiden door douche gordijnen. In de periode dat wij er waren was dit voldoende, maar in het hoogseizoen zal dit ongetwijfeld te weinig zijn. Op een gegeven moment werd het terrein volgezet met tenten t.b.v. Van jongeren groep uit Duitsland. Totaal 60 man. Dit was ons niet vermeld bij aankomst. En dat met zo weinig toiletten en douches? Omdat wij ook compleet waren ingebouwd zijn wij de volgende dag vertrokken.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie rustige camping in prachtige natuur

Bea,
    30-8-2016

Als je van rust houd is dit de ideale camping. Prachtig gelegen aan de rivier, met heel helder water, waar kleine kinderen heerlijk in kunnen spelen.Prachtige omgeving ideaal om te wandelen.Plaatsje stelt niet veel voor maar alles is er wat je nodig bent zoals, bakker, supermarkt en restaurant. Hele vriendelijke eigenaar die het de campinggasten gaat naar de zin maakt. Prima uitvalsbasis om dingen te gaan ondernemen. Forelkwekerij op loopafstand waar je heerlijke forel kunt eten. Een camping dus om helemaal tot rust te komen, volgend jaar komen wij hier zeker weer voor een weekje rust!

heerlijke rustige camping

lamberink,
    30-8-2016

Ga je voor rust dan is deze camping zeker een aanrader! Prachtige ligging gelijk aan de mooie rivier Savigne. Vriendelijke eigenaar die wat over heeft voor zijn gasten, zoals een wandeling door de bergen. Het plaatje Lubno stelt niet veel voor, 2 kleine supermarktjes en 2 eetgelegenheden en dan heb je het wel gehad. Je moet hier dus echt voor de rust en de natuur heen gaan.Ook een ideale camping voor kleine kinderen, kunnen zich prima vermaken in de super schone rivier (wel met waterschoenen aan, want het zijn allemaal stenen) De camping is een prima uitval basis om een dagje naar Lubljiana te gaan of andere dingen te ondernemen.Wij komen zeker terug voor een weekje rust op deze camping.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige kleine camping met een mooie ligging!

H Meinsma,
    21-8-2016

Camp Loca gelegen midden in het dorp Ljubno ob Savinji en aan de rivier Savinja is een camping welke nog in een opbouwende fase bevind. 3 jaar geleden is de enthousiaste campingeigenaar David Zimšek samen met zijn ouders begonnen met deze onderneming. Op nog geen 200 meter van de camping bevinden zich meerdere supermarkten bakkers eet en drinkgelegenheden, hotel en toeristen info. De bakker is al om 05.15 uur geopend dus voor de vroege vogel is er gelijk vers en heerlijk brood. De staat van het sanitair is goed en schoon, douches worden afgeschermd met een douchegordijn, maar privacy word voldoende gewaarborgd. Op de camping zijn diverse voorzieningen aanwezig zoals een BBQ, tafeltennistafel, picknicktafel en een overkapping met tafels en stoelen koffie en snoep automaat. De eigenaar organiseert met regelmaat wandeltochten in de omgeving en kan je dan ook veel vertellen over diverse wetenswaardigheden van de omgeving. Ook organiseert de eigenaar avonds aan de rivier regelmatig een kampvuur onder het genot van drankjes en hapjes en voor de kinderen maiskolven welke ze kunnen garen in het vuur.
    Vanaf de camping zijn de steden Maribor en Ljubljana gemakkelijk met de auto te bereiken ± 1 uur rijden. Verder om niet te vergeten de schitterende bezienswaardigheden welke op een steenworp afstand van de camping liggen, kabelbaan Velika Planinaen en de waterval in het wandelgebied Logarska dolina. Wij komen graag weer eens terug naar deze camping waar de familie je het gevoel geeft alsof je in een warm bad stapt, zeer vriendelijk en belangstellend. Iedereen die van wandelen houd en niet van grote campings, kunnen wij deze camping van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Lovely camping! Will come back for sure!

Ilona,
    10-8-2016

Lovely camping. The owner, David, is a young man who does everything to make your stay perfect with the help of his parents. David invited all the camping guests for a walk in the mountains during our stay. You can see he enjoys hanging out with his guests and he took us to some stunning views and a typical Slovenian farm. When we got back at the camping his dad was waiting for us with ''snaps'' and some snacks. David and his parents made us feel at home, thank you. We will come back for sure.